Gå til innhold

Babyjogger city elite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med denne vogna? Gutten er ett år nå. Vogna han har er gammel og fungerer ikke så bra lenger dessverre. Lurer på om dette er en god vogn? Har kikket litt på finn og synes det ser ut som det går igjen at låsenekanismen til forhjulet ikke fungerer. Noen som har opplevd dette og går det ann å fikse igjen?

Anonymous poster hash: 2fec9...1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den.

Dumpa Emmaljungaen til fordel for den kongevogna :)

Kjempefornøyd.

Ikke hatt trøbbel med låsen da den er 2 mnder.

Jeg bruker sjelden å låse hjulet

Anonymous poster hash: f97e9...571

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har hatt min i et år nå og den er super!! Elsker den vogna! Ikke hatt no problem med Hjulet. Jeg låser det aldri da, men mannen gjør. Ikke vært et problem

Skrevet

Takk for svar, har såå lyst på den vogna :-) men synes ho det er greit at det er mulig å låse hjulet. Det er vel best i ulendt terreng. Mannen derimot synes vi skal fortsette å prøve å fikse på den vogna vi har... :-/

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har gått turer både på vei og i skog med hjulet "åpent",kommer aldri til å låse det. Syns det er helt fantastisk med svingbart hjul, du kan snu vogna på en femøring! Helt nydelig! Mye enklere å spise is mens man triller og, trenger bare én hånd ;)

Skrevet

Jeg har gått turer både på vei og i skog med hjulet "åpent",kommer aldri til å låse det. Syns det er helt fantastisk med svingbart hjul, du kan snu vogna på en femøring! Helt nydelig! Mye enklere å spise is mens man triller og, trenger bare én hånd ;)

Så du trenger ikke låse det i ulendt terreng heller? Ville bare tro det er vanskelig å trille på f eks skogsveier med røtter og lignende med svingbart hjul.

Skrevet

Har hatt min i et år nå og den er super!! Elsker den vogna! Ikke hatt no problem med Hjulet. Jeg låser det aldri da, men mannen gjør. Ikke vært et problem

Kan jeg vare spørre i hvilke situasjoner mannen din låser hjulet? Prøver bare å finne ut om jeg er avhengig av denne låsefunksjonen eller ikke :-) HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan jeg vare spørre i hvilke situasjoner mannen din låser hjulet? Prøver bare å finne ut om jeg er avhengig av denne låsefunksjonen eller ikke :-) HI

Ang ulendt terreng ;eneste gangen jeg angra på at jeg ikke låste dedet var når jeg passa en hund og den dro ene veien mens jeg prøvde å manøvrere vogna over en svær rot som lå langs bakken;)

Mannen låser det når han skal trille ungen i søvn (eller skulle, vi gjør ikke det mer) for da vugget han bare vogna frem og tilbake på en smal trappesats;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...