Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 I dag er jeg så hormonell og sliten at jeg kan bite hodet av hvem som helst. Uke 38... Selvsagt merker ungene dette og er ti ganger mer umulig enn vanlig. Og jeg klarer ikke roe det ned. Kjenner adrenalinet koker i kroppen og har mest lyst til å bare stikke av. Mannen er på jobb til 22, så alt stell og legging faller på meg. Vær så snill å si morgendagen blir bedre! Anonymous poster hash: 26d3b...04d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 I dag er jeg så hormonell og sliten at jeg kan bite hodet av hvem som helst. Uke 38... Selvsagt merker ungene dette og er ti ganger mer umulig enn vanlig. Og jeg klarer ikke roe det ned. Kjenner adrenalinet koker i kroppen og har mest lyst til å bare stikke av. Mannen er på jobb til 22, så alt stell og legging faller på meg. Vær så snill å si morgendagen blir bedre! Anonymous poster hash: 26d3b...04d Det blir bedre. Hold ut 😊 Hvor gamle er barna dine? Anonymous poster hash: 186d1...503
Nissefisen Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Hvor gamle er de? Lek gjemsel.. sett dere på gulvet, ta med mat med forskjrllige smaker. La de smake med bind forran øynene. lag muffins, det går fort.. Det blir bedre
Tired mama Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Herre min gud! Jeg har vært der du er nå MANGE ganger! Har seriøst trodd jeg skulle havne på galehuset! Men det kommer bedre tider... :-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 De er 3 og 5.. i hver sin type trassalder. Dvs 3 åringen er i trassalder, og 5 åringen er i type "jeg skal terge lillesøster til det ytterste og se hvor mye hun kan hyle og hvordan mamma reagerer på det"-alderen... Treåringen i seng og litt tv på meg og den andre. Straks skal jeg ha et stort glass cola og roe meg ned med😜 Anonymous poster hash: 26d3b...04d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Sett på TV av og til er den gull verdt som barnevakt. Anonymous poster hash: bc3c0...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå