Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vokser legger og lår i dag i salong, for første gang på leeenge.. Jeg er så sår i huden og prikkete overalt! Ser at det sitter igjen hår her og der.. Ganske skuffa. Skal det være sånn?

Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har gjort en dårlig jobb.. Du kommer til å være prikkete fordi hårene er dratt ut og huden blir sår. Men det skal ikke være noe særlig med hår igjen om de har gjort det de skal..

Anonymous poster hash: 03f3c...b35

Skrevet

Ja, du ser litt ut som en ribba høns rett etterpå. Alle prikkene forsvinner om en stund. Jeg har aldri helt fulgt med, men når jeg legegr meg om kvelden eller når jeg står opp dagen etter er huden helt som vanlig igjen (alt etter når jeg har hatt time).

At det sitter igjen hår her og der er noe annet dog. DET hadde jeg klaget på tror jeg. Det skal ikke sitte igjen hår etter voksing altså, så det tyder på slurvete jobb spør du meg. 

Husk å skrubbe huden jevnlig (men vent et par dager), sånn at du unngår inngrodde hår. 

Anonymous poster hash: a0c18...6e3
Skrevet

Ja, du ser litt ut som en ribba høns rett etterpå. Alle prikkene forsvinner om en stund. Jeg har aldri helt fulgt med, men når jeg legegr meg om kvelden eller når jeg står opp dagen etter er huden helt som vanlig igjen (alt etter når jeg har hatt time).

At det sitter igjen hår her og der er noe annet dog. DET hadde jeg klaget på tror jeg. Det skal ikke sitte igjen hår etter voksing altså, så det tyder på slurvete jobb spør du meg.

Husk å skrubbe huden jevnlig (men vent et par dager), sånn at du unngår inngrodde hår.

Anonymous poster hash: a0c18...6e3

Takk for info pg tips!

Ribba høne - jepp 😜

Skrevet

Hvis det sitter hår igjen så ville jeg ha klaget.

Røde nupper er helt normalt:)

Anonymous poster hash: b9b26...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...