Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Har vært å prøvd flere kjoler i kjedebutikker, finner ingen som passer. Jeg er overvektig med endel mage. Kan ikke ha noe som sitter inntil over magen, da viser henget så godt. Skal passe i fint selskap, type dåp, bryllup, 50årsdag. Helst kort, men åpen for alt. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 7c731...6d5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Empireliv, a-fasong, shape undertøy! Du må sikkert ut med 2000 kr +++ for noe som sitter pent. Anonymous poster hash: 7c6b3...616
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Zizzi Anonymous poster hash: c91ef...340
overlord Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Esprit er vennlige i størrelsen og har mange kjoler som er heldige om man har litt ekstra. Velg empirefasong. https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/esprit-online-shop/ Nå vet jeg ikke hvor stor du er, men om du er på str. med Erna Solberg så jeg hun hadde en fin kjole i mørkeblått fra Michael Kors. http://www.minmote.no/#!/artikkel/23371505/idrettsgallaen-erna-solberg-straalte-i-norsk-luksusfavoritt
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Invester litt i kjolen, og velg en som er litt "enkel". Da kan du style/variere den når du først har funnet en du liker! Dette gjelder uansett størrelse, syns jeg. Jeg er selv ganske formfull (pupper og hofter) og kler godt kjoler og topper med litt "rynker" foran. Har brede lår/knær, men kler overraskende godt disse skjørtene som går litt opp foran. Lykke til Anonymous poster hash: d8c0e...865
Hønemor30 Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 De har noen kjempefine kjoler på Zizzi nå. Om du bor i nærheten av Drøbak så har Nice Size også fine kjoler. Det er mange butikker rundt omkring som har klær i større str, sikkert noen i nærhet av der du bor og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå