Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Etter å ha levd ett litt utsvevende sexliv som ung (ikke noe jeg er spesielt stolt over) så vet jeg at det er veldig mye utroskap ute å går. Møtte mange menn som hadde barn og damer hjemme på byen i Oslo som hjerne ville være med å få seg litt. Noen kunne til og med sitte å legge ut om familien, sexliv og alt mulig annet uten å føle anger ett eneste sekund. Har sagt til gubbet at vil ha ha seg ny fi... så si i fra først og ikke etterpå. Er ikke det spor overrasket over at så mange rundt omkring snakker om at de har hatt seg litt med andre. Dette gjelder også damer,mange syklubber på danskebåten som koser seg med yngre gutter. Anonymous poster hash: 3619b...e07
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Det er sikkert mange som "hjerne" vil ha seg litt på si ja😂 Anonymous poster hash: ba09d...203
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Jeg tror ikke noen er så naive at de tror utroskap er uvanlig, men man skal også være varsom med å skjære alle over samme kam. Det finnes både menn og kvinner som aldri har vært, og antagelig aldri kommer til å være, utro. Det må ikke bli slik at man nærmest blir mobbet og himlet med øynene over dersom man føler seg sikker på at partneren ikke er utro. Man er ikke nødvendigvis naiv, men kan ha en trofast partner. Anonymous poster hash: 52296...c0a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Jeg tror ikke noen er så naive at de tror utroskap er uvanlig, men man skal også være varsom med å skjære alle over samme kam. Det finnes både menn og kvinner som aldri har vært, og antagelig aldri kommer til å være, utro. Det må ikke bli slik at man nærmest blir mobbet og himlet med øynene over dersom man føler seg sikker på at partneren ikke er utro. Man er ikke nødvendigvis naiv, men kan ha en trofast partner. Anonymous poster hash: 52296...c0a Jeg håper du har rett Anonymous poster hash: ba09d...203
ærlig talt Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Ettersom jeg blir eldre er det mindre og mindre som overrasker meg. Svært mange er utro; de har ons, forhold på si, eller begge deler. Utroskap aksepteres faktisk i mange forhold også. For ikke å snakke om alle kvinner som har seksuelle forhold til andre kvinner, hvor mannen ofte godtar dette siden det "bare" er en annen kvinne. Jeg har også sagt ifra til mannen at jeg gjerne vil vite om han vil søke spenning andre steder. Sannsynligvis juger han om han ønsker det, men da har jeg i hvert fall sagt ifra Dersom utroskap er akseptert i forholdet er jo det helt greit, ingen blir lurt. Jeg må ærlig innrømme at utroskap er såpass vanlig blant min omgangskrets at jeg nesten ikke hever et øyenbryn ved det lenger. Det er nærmest normen :/
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Jeg tror ikke noen er så naive at de tror utroskap er uvanlig, men man skal også være varsom med å skjære alle over samme kam. Det finnes både menn og kvinner som aldri har vært, og antagelig aldri kommer til å være, utro. Det må ikke bli slik at man nærmest blir mobbet og himlet med øynene over dersom man føler seg sikker på at partneren ikke er utro. Man er ikke nødvendigvis naiv, men kan ha en trofast partner. Anonymous poster hash: 52296...c0a Jeg håper du har rett Anonymous poster hash: ba09d...203 Selvsagt har jeg rett Jeg har f.eks. selv aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. Av ulike grunner er jeg også helt sikker på at mannen min aldri har vært utro, selv om jeg vet noen synes jeg er naiv når jeg sier det. Anonymous poster hash: 52296...c0a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Jeg tror ikke noen er så naive at de tror utroskap er uvanlig, men man skal også være varsom med å skjære alle over samme kam. Det finnes både menn og kvinner som aldri har vært, og antagelig aldri kommer til å være, utro. Det må ikke bli slik at man nærmest blir mobbet og himlet med øynene over dersom man føler seg sikker på at partneren ikke er utro. Man er ikke nødvendigvis naiv, men kan ha en trofast partner. Anonymous poster hash: 52296...c0a Jeg håper du har rett Anonymous poster hash: ba09d...203 Selvsagt har jeg rett Jeg har f.eks. selv aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. Av ulike grunner er jeg også helt sikker på at mannen min aldri har vært utro, selv om jeg vet noen synes jeg er naiv når jeg sier det. Anonymous poster hash: 52296...c0a Flott, jeg kan også bekrefte at jeg aldri har vært utro, men jeg kan ikke være 100% sikker på at mannen har vært trofast. Anonymous poster hash: ba09d...203
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Ettersom jeg blir eldre er det mindre og mindre som overrasker meg. Svært mange er utro; de har ons, forhold på si, eller begge deler. Utroskap aksepteres faktisk i mange forhold også. For ikke å snakke om alle kvinner som har seksuelle forhold til andre kvinner, hvor mannen ofte godtar dette siden det "bare" er en annen kvinne. Jeg har også sagt ifra til mannen at jeg gjerne vil vite om han vil søke spenning andre steder. Sannsynligvis juger han om han ønsker det, men da har jeg i hvert fall sagt ifra Dersom utroskap er akseptert i forholdet er jo det helt greit, ingen blir lurt. Jeg må ærlig innrømme at utroskap er såpass vanlig blant min omgangskrets at jeg nesten ikke hever et øyenbryn ved det lenger. Det er nærmest normen :/ Så kjipt. Hvis jeg ville hatt noe på si så hadde jeg sagt det til mannen og dermed selvsagt akseptert at han gjorde det samme. Da er det ikke utroskap og man slipper å gå bak ryggen på noen som er glade i en. Sliter med å forstå ønsket om å bedra og såre noen man er glade i. Anonymous poster hash: ba09d...203
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Det er nok ikkke uten grunt at så mange skilles i dag. Både kvinner og menn er i mye større grad utro nå enn før. Er glad vi er såpass voksne at vi ikke løper ut på byen slik som før. Her brukes hver fritid til reiser, turer på hytta, og sammen med venner. Alkohol har mye av skylda for all utroskapen. Er glad vi ikke drikker alkohol. Uansett så stoler jeg ett hundre (minst)prosent på min mann. Skulle han vært med andre, måtte det vært med meg tilstede. Jo arbeider sammen, og er alltid sammen Men uansett er han ikke typen til å kunne være utro. Det er ikke jeg heller. Mange er typen til å være utro, men de fleste er det ikke. Anonymous poster hash: 8833c...f5e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Jeg har selv vært utro i min ungdom og med andre partnere enn han jeg har nå. Mannen jeg har funnet meg er 100% til å stole på og en bunn solid familiemann. Noe jeg respekterer og verdsetter høyt. Jeg kunne aldri aldri funnet på å vært utro mot denne mannen. Nå står rett og slett familien høyere enn littegranne spenning. Og slik kommer det fortsatt til å være:-) Anonymous poster hash: a4431...052
ærlig talt Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Ettersom jeg blir eldre er det mindre og mindre som overrasker meg. Svært mange er utro; de har ons, forhold på si, eller begge deler. Utroskap aksepteres faktisk i mange forhold også. For ikke å snakke om alle kvinner som har seksuelle forhold til andre kvinner, hvor mannen ofte godtar dette siden det "bare" er en annen kvinne. Jeg har også sagt ifra til mannen at jeg gjerne vil vite om han vil søke spenning andre steder. Sannsynligvis juger han om han ønsker det, men da har jeg i hvert fall sagt ifra Dersom utroskap er akseptert i forholdet er jo det helt greit, ingen blir lurt. Jeg må ærlig innrømme at utroskap er såpass vanlig blant min omgangskrets at jeg nesten ikke hever et øyenbryn ved det lenger. Det er nærmest normen :/ Så kjipt. Hvis jeg ville hatt noe på si så hadde jeg sagt det til mannen og dermed selvsagt akseptert at han gjorde det samme. Da er det ikke utroskap og man slipper å gå bak ryggen på noen som er glade i en. Sliter med å forstå ønsket om å bedra og såre noen man er glade i. Anonymous poster hash: ba09d...203 Enig med deg. Utroskap gjør vondt for de aller fleste. Og jeg hadde selv blitt enormt såret om mannen min var utro mot meg. Når jeg ser hva folk rundt meg gjør, kan jeg ikke la være å tenke tanken om at kanskje mannen min ikke er trofast. Jeg stoler på ham, og er ikke sjalu, men det vil alltid være en bitteliten sjanse for at han kan være utro. Dette er forresten ikke noe jeg tenker mye på Når det er sagt så er ingenting svart-hvitt. Jeg kan til en viss grad forstå utroskap i noen situasjoner. Det betyr ikke at det er greit, men at jeg forstår det. Ei venninne av meg var fullstendig låst og psykisk nedbrutt i et dårlig forhold. Hun falt for en annen, og han var veien ut. I dag er de gift og har barn, og lever godt sammen. Utroskapen fra hennes side var i praksis nødvendig for at hun skulle klare å komme seg ut av det dårlige forholdet.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Jeg vet jeg ikke har vært utro. Jeg er 99,9 % sikker på mannen min ikke har vært utro de siste 9 årene. Helt i begynnelsen av vårt forhold bodde jeg i en annen by. Han var også ny separert, de har barn sammen, og det var en kveld jeg ikke fikk tak i han, han svarte ikke på verken mobil eller hustelefon. Forklaringen var at han sov så tungt at han ikke hørte telefonen. Jeg var den gang livredd for at han var innom ex for sex. Det gnager meg enda da jeg blir minnet på det ved spørsmål som dette. Det er jo på mange vis usannsynlig at han som nyforelsket i meg ville dra for å ha seg med eksen han var ferdig med, men jeg kan aldri vite. Måtte i tilfelle bli løgndetektor test. Anonymous poster hash: 7e36b...f6c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Jeg har akkurat vært på konferanse og så faktisk ingen antydning til "par" blant deltakerne. Selv er jeg overhodet ikke fristet, jeg tenker bare "æsj" til fremmede menn Anonymous poster hash: afa67...fcc
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner.Anonymous poster hash: 22377...59b Om du blir dopa ned så du ikke greier å motsette deg hans tilnærmelser, da har du ikke vært utro, da har du blitt utsatt for overgrep/voldtekt. Anonymous poster hash: 7e36b...f6c
sug lut Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Voldtekt er da ikke utroskap.
Nyttårs barn Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Hva mener du med at du ble lurt i deg noe, høres ut som et overgrep dette her.
frk Nilsen Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Dette er ikke utroskap, det er voldtekt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Kjære deg, du har da ingenting å skamme deg over, dette er IKKE din feil, og du har IKKE sviktet mannen din- du ble voldtatt!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #20 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Hva mener du med at du ble lurt i deg noe, høres ut som et overgrep dette her. På den tida røyka jeg vanlig tobakk, men er dårlig på å rulle. Så han skulle rulle for meg, da hadde han samtidig i hasj. Jeg kunne sikkert greie å gjøre motstand, men for ei som aldri har prøvd det før, så ble det for sterkt, så jeg måtte legge meg ned før jeg ble dårlig, og da gjorde han det. Siden jeg også var rimelig full, tenkte jeg ikke noe særlig over smaken før enn et par trekk etterpå, og da sa han hva det var. Mannen mente også at dette var vedkommendes feil, men uansett så føler og mener jeg at det er jeg som har skylda. Burde sikkert ha skjønt det før, og da burde jeg ha gått derifra istedenfor å legge meg ned. Anonymous poster hash: 22377...59b
Nyttårs barn Skrevet 30. april 2015 #21 Skrevet 30. april 2015 Du ble utnyttet av denne mannen. Det var ikke din skyld, men et overgrep av han.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #22 Skrevet 30. april 2015 Ettersom jeg blir eldre er det mindre og mindre som overrasker meg. Svært mange er utro; de har ons, forhold på si, eller begge deler. Utroskap aksepteres faktisk i mange forhold også. For ikke å snakke om alle kvinner som har seksuelle forhold til andre kvinner, hvor mannen ofte godtar dette siden det "bare" er en annen kvinne. Jeg har også sagt ifra til mannen at jeg gjerne vil vite om han vil søke spenning andre steder. Sannsynligvis juger han om han ønsker det, men da har jeg i hvert fall sagt ifra Dersom utroskap er akseptert i forholdet er jo det helt greit, ingen blir lurt. Jeg må ærlig innrømme at utroskap er såpass vanlig blant min omgangskrets at jeg nesten ikke hever et øyenbryn ved det lenger. Det er nærmest normen :/ Tror mannen min ikke hadde brydd seg om jeg klinte med en jente:-) Men en gutt derimot:-p Anonymous poster hash: 4c84b...c64
¤Hippie¤ Skrevet 1. mai 2015 #23 Skrevet 1. mai 2015 Ettersom jeg blir eldre er det mindre og mindre som overrasker meg. Svært mange er utro; de har ons, forhold på si, eller begge deler. Utroskap aksepteres faktisk i mange forhold også. For ikke å snakke om alle kvinner som har seksuelle forhold til andre kvinner, hvor mannen ofte godtar dette siden det "bare" er en annen kvinne. Jeg har også sagt ifra til mannen at jeg gjerne vil vite om han vil søke spenning andre steder. Sannsynligvis juger han om han ønsker det, men da har jeg i hvert fall sagt ifra Dersom utroskap er akseptert i forholdet er jo det helt greit, ingen blir lurt. Jeg må ærlig innrømme at utroskap er såpass vanlig blant min omgangskrets at jeg nesten ikke hever et øyenbryn ved det lenger. Det er nærmest normen :/ Tror mannen min ikke hadde brydd seg om jeg klinte med en jente:-) Men en gutt derimot:-p Anonymous poster hash: 4c84b...c64 Hva er forskjellen? hvis kyssing er utroskap for han, burde det vel ikke ha noe å si hvilket kjønn?
frk Nilsen Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Hva mener du med at du ble lurt i deg noe, høres ut som et overgrep dette her. På den tida røyka jeg vanlig tobakk, men er dårlig på å rulle. Så han skulle rulle for meg, da hadde han samtidig i hasj. Jeg kunne sikkert greie å gjøre motstand, men for ei som aldri har prøvd det før, så ble det for sterkt, så jeg måtte legge meg ned før jeg ble dårlig, og da gjorde han det. Siden jeg også var rimelig full, tenkte jeg ikke noe særlig over smaken før enn et par trekk etterpå, og da sa han hva det var. Mannen mente også at dette var vedkommendes feil, men uansett så føler og mener jeg at det er jeg som har skylda. Burde sikkert ha skjønt det før, og da burde jeg ha gått derifra istedenfor å legge meg ned. Anonymous poster hash: 22377...59b Det er IKKE din feil!! Han lurte deg og utnyttet deg. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette. Samme om du er full eller ikke dette, var et overgrep på deg, ingen andre enn han som utnyttet deg har skyld her. Klem Endret 1. mai 2015 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #25 Skrevet 1. mai 2015 Jeg skulle aldri være utro. Det er noe jeg virkelig er imot. Men plutselig skjedde det, men en gammel kjenning. Det var "fort gjort", han lurte i meg noe som gjør at ethvert menneske så å si bare ligger der. Jeg husker lite, men at det skjedde er det ingen tvil om. Jeg fortalte alt til mannen, vi går i terapi, og det ordner seg, men jeg kommer alltid til å måtte leve med dette, og det svir. Jeg vet jeg fortjener det, for å svikte mannen slik jeg gjorde er noe av det verste jeg har gjort. Det er ingen unnskyldning at jeg "ble lurt", men det er eneste forklaringen. Hadde ikke det skjedd, så hadde jeg selvfølgelig ikke gjort noe. Så ja, utroskap skjer nok oftere enn vi liker å tro, men husk at det i noen tilfeller ikke er "med vilje" om dere skjønner. Anonymous poster hash: 22377...59b Hva mener du med at du ble lurt i deg noe, høres ut som et overgrep dette her.På den tida røyka jeg vanlig tobakk, men er dårlig på å rulle. Så han skulle rulle for meg, da hadde han samtidig i hasj. Jeg kunne sikkert greie å gjøre motstand, men for ei som aldri har prøvd det før, så ble det for sterkt, så jeg måtte legge meg ned før jeg ble dårlig, og da gjorde han det.Siden jeg også var rimelig full, tenkte jeg ikke noe særlig over smaken før enn et par trekk etterpå, og da sa han hva det var. Mannen mente også at dette var vedkommendes feil, men uansett så føler og mener jeg at det er jeg som har skylda. Burde sikkert ha skjønt det før, og da burde jeg ha gått derifra istedenfor å legge meg ned. Anonymous poster hash: 22377...59b Det er IKKE din feil!! Han lurte deg og utnyttet deg. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette. Samme om du er full eller ikke dette, var et overgrep på deg, ingen andre enn han som utnyttet deg har skyld her. Klem Takk for klem! Mannen sier også det, at det var lureri fra hans side. Jeg vet jo det selv også, men det føles likevel som min feil. Det verste nå, er at jeg tør ikke kontakte psykolog for å bearbeide det, er så redd for å bli dømt for å være en utro dritt. Anonymous poster hash: 22377...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå