Gå til innhold

Sutrestemme! Arg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir seriøst gal av den stemmen og småkranglinga!! De blir 7 og 9... Flere som hører på sutring dag ut og dag inn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingenting av sånt her. 10 og 5 år. Tror kanskje det er fordi de ikke er så tett i alder at vi ikke opplever det. Hold ut, det blir nok bedre etterhvert :)

Anonymous poster hash: 71f1a...9e0

Skrevet

Krangling er det minimalt av. De er stort sett veldig gode venner, men sutrestemme har de forsøkt seg på noen ganger. Det skjer imidlertid sjelden. De vet at det bare fører til at de enten blir sendt ut, må gjøre noe skikklig kjedelig eller at jeg blir rasende.

Anonymous poster hash: faecf...cce

Skrevet

Det går nok over ja😊 til slutt😊😊

Skrevet

Når mine på små 2 og 4 år roper mamma med sutrestemme, sier jeg at jeg ikke heter maaaaammmaaaaa... Jeg heter mamma! Med en positiv swung ☺ Og så responderer jeg ikke på sutrestemme. Ikke noe svar å få da.

Skrevet

Helsike, ja!!!

6-åringen holder på med den jævla sutrestemmen heeeele tiden! Begynner nesten dessverre å tro det er noe alvorlig som plager han. Han har egentlig alltid vært sånn. Mens hans to søsken er skikkelig solstråler. Fatter ikke at søsken kan være så sykt forskjellige. Nesten så jeg lurer på om de har samme far. Bortsett fra at jeg ikke har hatt meg med andre enn mannen da...

Anonymous poster hash: 57f95...b17

Skrevet

Jeg er så uheldig at jeg ikke skjønner hva som blir sagt med sutrestemme ;) jeg må bare spør igjen og igjen helt til ting blir sagt med vanlig stemme.

Skrevet

Jeg er så uheldig at jeg ikke skjønner hva som blir sagt med sutrestemme ;) jeg må bare spør igjen og igjen helt til ting blir sagt med vanlig stemme.

Samme problem her i huset, gitt!

Anonymous poster hash: 25e5e...831

Skrevet

Jada, har ei på snart sju som er haaaard på sutringen. Hun sutrer og klager for alt.. Når hun ikke trasser da selvsagt...! :-/

Treåringen tar etter henne, hermer skikkelig.. Man kan bli sprø av mindre. Takk Gud for den mer balanserte tiåringen (enn så lenge før puberteten treffer ;-))

Anonymous poster hash: a4e14...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...