Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Utroskap er greit og naturlig mens annen form for bedrag er forkastelig? Anonymous poster hash: bf0be...d0e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Er det mange som syns det da? Forskjell på å skjønne at det kan skje selv med snille mennesker og å synes det er helt greit. Men det skjønner du sikkert? Anonymous poster hash: dbb26...6fe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Er det mange som syns det da? Forskjell på å skjønne at det kan skje selv med snille mennesker og å synes det er helt greit. Men det skjønner du sikkert? Anonymous poster hash: dbb26...6fe Klart jeg skjønner, men det virker som det er mye større forståelse for utroskap enn annen type bedrag Anonymous poster hash: bf0be...d0e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Er det mange som syns det da? Forskjell på å skjønne at det kan skje selv med snille mennesker og å synes det er helt greit. Men det skjønner du sikkert? Anonymous poster hash: dbb26...6fe Klart jeg skjønner, men det virker som det er mye større forståelse for utroskap enn annen type bedrag Anonymous poster hash: bf0be...d0e Utroskap er ikke straffbart da. Kanskje det er derfor? Jeg syns ikke noe om noen av delene, altså. Anonymous poster hash: dbb26...6fe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Jeg skulle ønske det var lov med polygami. Tror flere hadde hatt det bedre da. Fått litt i pose og sekk både mann og kvinne. Anonymous poster hash: fb154...dd7
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Er det mange som syns det da? Forskjell på å skjønne at det kan skje selv med snille mennesker og å synes det er helt greit. Men det skjønner du sikkert? Anonymous poster hash: dbb26...6fe Klart jeg skjønner, men det virker som det er mye større forståelse for utroskap enn annen type bedrag Anonymous poster hash: bf0be...d0e Utroskap er ikke straffbart da. Kanskje det er derfor? Jeg syns ikke noe om noen av delene, altså. Anonymous poster hash: dbb26...6fe Ikke straffbart etter norsk lov, men smerten man påfører andre er større enn mange andre straffbare bedrag. Jeg tenker mest på fordømmelsen fra medmennesker. Tyveri: svært få forsvarer det. Anonymous poster hash: bf0be...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå