Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Fiskesuppe Laks med revede gulrøtter, poteter og rømmesaus Sellerigrateng Da hadde ungene her i huset blitt meget fornøyde med menyen. Anonymous poster hash: 335c5...770
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Vel... Taco på barna og tacosalat på meg. Biff med ovnsbakte grønnsaker. Helstekt laks, med kokte poteter og agurksalat. Anonymous poster hash: 9a0b7...03e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Vel... Taco på barna og tacosalat på meg. Biff med ovnsbakte grønnsaker. Helstekt laks, med kokte poteter og agurksalat. Anonymous poster hash: 9a0b7...03e Hva er tacosalat`? Anonymous poster hash: a44c4...ceb
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Vel... Taco på barna og tacosalat på meg. Biff med ovnsbakte grønnsaker. Helstekt laks, med kokte poteter og agurksalat. Anonymous poster hash: 9a0b7...03e Hva er tacosalat`? Anonymous poster hash: a44c4...ceb Taco uten tortilla eller skjell. Masse grønnsaker, litt kjøttdeig med tacokrydder, litt salsa og litt rømme. Anonymous poster hash: 9a0b7...03e
overlord Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Har akkurat laget handleliste og vi skal ha: I dag: kylling i ovnsform med div. grønnsaker og couscous Fredag: pizza Lørdag: grillspyd. Skal lage hjemmelaget potetsalat og brokkolisalat som tilbehør Søndag: laksepakker på grillen. Bruker samme tilbehør som lørdag. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå