Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er bortreist og jeg har takket nei til alt så helgen er faktisk helt blank!!

Burde ha besøkt noen eldre slektninger, men trenger ikke.

Leker med tanken om å reise til badeland, kino, en liten fjelltur eller en kosedag i Oslo, men sannsynligvis ender vi opp langflate på sofaen...

Anonymous poster hash: 7b8fb...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på fløyen med en vennine som har barn på samme alder,også blir det grilling med naboene når vi kommer hjem igjen :)

Anonymous poster hash: 843cb...1a3
Skrevet

Vi skal i konfirmasjon på søndag, men fredag og lørdag har vi ikke de store planene. Og det er egentlig deilig:)))

Håper på oppholdsvær og noe sol, har lyst dra i fjæra: lage bål, grille pølser, la hunden løpe litt og barna kan gå på krabbejakt:) Satser uansett på en del utetid, og filmkos på kveldene:)

Anonymous poster hash: 22b7a...3ef
Skrevet

I morgen må jeg bake hele dagen, har en bryllupskake jeg må få ferdig :) Mulig sønnen på fire får besøk av en kompis så da er han litt underholdt i hvertfall. På lørdag skal guttungen i bryllup og jeg skal lese til eksamen og kanskje få skvist inn en lunsjdate med kjæresten :) Søndag blir det kosedag med sønnen og eksamenslesing på kvelden..6 eksamener på to uker nå, gleder meg til å være ferdig for dette halvåret! :P

Anonymous poster hash: f2d71...d6b

Skrevet

Datteren min konfirmerer seg på søndag, så helgen går til forberedelser og feiring :)

Anonymous poster hash: 7e1f4...a34

Skrevet

Fredag:  Trene, deretter treffe en tidligere, pensjonert kollega

Lørdag: handle, gå på kunstutstilling, jobbe i hagen, kose meg. Kanksje konsert om kvelden.

Søndag: trene, deretter på første date med en fra nettdating-sted, deretter jobbe i hagen

Anonymous poster hash: b4a57...1ff
Skrevet

Fredag: Kuslipp på Eiker gårdsysteri

Lørdag: Dagstur til hytta

Søndag: Jobbe

Anonymous poster hash: 2d09f...635

Skrevet

Har barnevakt i morgen (natt til lørdag), da skal vi grille og ta noen øl/vinglass hos noen venner. Ellers satser jeg på en ganske rolig helg, som vanlig :)

Anonymous poster hash: 2a68b...d2a
Skrevet

Tilbringe tid med barna og i konfirmasjon. Blir nok et par glass vin på kveldene også

Anonymous poster hash: 92aa2...f89
Skrevet

fredag : slappe av og vaske klær :)

lørdag : båt tur

søndag : sove LENGE :)

Skrevet

Hadde planer om fjelltur med familien i morgen, ut på livet lørdagen, og avslapping søndag..men nå har spysjuka inntatt huset, så da blir det vel å spy litt, tørke opp spy og sove som gjelder👍

Anonymous poster hash: 07cd1...f58

Skrevet

Ingenting, stelle litt i huset og være matstasjon for barna. Spurte om de ville dra på tur eller finne på noe annet, men de ville bare være hjemme, være ute og sykle og spille fotball. Så da blir det sånn :)

Anonymous poster hash: 40d35...743

Skrevet

Er lærer i VGS og er kommet i gang med heldagsprøver og innspurt mot eksamen, så her blir det mye jobbing :( Regner med vi går en tur en av dagene, men ellers må nok mannen ta ungene en del slik at jeg får jobbet.

Anonymous poster hash: 32d2f...df3
Skrevet

Gubben bortreist, skal være med elskeren hele helgen. Ungene får klare seg selv

Anonymous poster hash: 25d98...d95

Skrevet

Lørdag jobber jeg og ene barnet skal på vårparaden i byen. Mulig mann og de andre ungene drar til byen for å se på. Lurer p om en unge er invitert i jursdag også, men hun var veldig usikker på om hun ville (eneste jenta som ikke går i klassen, så det var vist skrekkelig skummelt)

Men utover det så blir det bare kos og hva vi har lyst til.

Ett kaninbur trenger litt snekkerpleie, maling av hus kan vi gjøre, skifte dekk på bilen, reparere noen sykler, ett loft som kan ryddes, vintertøy som kan ryddes i og ta på loftet det som passer til nesteår, og se om det er noe tøy som kan ned.

Men vi ender nok opp med å bare suse og kose oss. Ha hagen full av unger, steke vaffler ute osv.

Anonymous poster hash: 87ecd...c90

Skrevet

😂😂😂 ja, da får du kose deg 😜

Anonymous poster hash: 607e0...9e3

Skrevet

Oslo:

Fredag: Være ute i fint vær

Lørdag: Barnebursdag

Søndag: Kuslipp på Bygdøy kongsgård

Anonymous poster hash: bc9a9...1ca

Skrevet

Fredag: lage ferdig sangheftene/skrive tale til datteren min sin konfirmasjon

Lørdag: dekke bord og ordne ferdig lokalet. Hente kaker

Søndag: feire dagen med forhåpentligvis fint vær🎂🎉🎈💝

Skrevet

Reiser til London! 💃🏻🇬🇧👍🏻😄

Skrevet

Passe tantebarn og kose oss hjemme hele helgen ☺☺ Barna skal leke og kose seg og vi voksne skal rydde litt i hagen. Håper på godt vær og grilling

Anonymous poster hash: 5d83d...f40

Skrevet

Passe tantebarn og kose oss hjemme hele helgen ☺☺ Barna skal leke og kose seg og vi voksne skal rydde litt i hagen. Håper på godt vær og grilling

Nei Søren!!! kom på at samboer skal feire bursdagen sin lørdag og søndag med familie så da blir det fullt opp her. Det glemte jeg visst bort et sekund. Jaja haha

Skrevet

Way to go 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...