Gå til innhold

Vet du om noen som er utro da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer du til å si det til den andre parten?

Jeg tror jeg vet om to menn som bedrar konene sine. Dette har jeg fått vite gjennom noen som forsnakket seg ved å si det til meg. Jeg kommer ikke til å si noe for jeg har fått vite det gjennom andre og det kommer til å ødelegge veldig for den som forsnakket seg.

Anonymous poster hash: 10650...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vet om en som er utro så fort konen er ute av huset.

Har fortalt det til konen hans men hun nekter å tro på det.

Er hun så dum så fortjener hun faen ikke bedre!!

Søsteren min har en god vennine der mannen er utro.

Hun klarte ikke å si det selv til venninen så hun sendte ett anonymt brev om det.

Venninen valgte også å ikke tro på det.

Er virkelig mange naive dame i denne verden!

Anonymous poster hash: b15f5...61d
Skrevet

Hm, jeg kjenner mange som er, og har vært utro..Og det er derfor jeg blir overrasket her inne når jeg leser hvor mye de stoler på mannen sin..Og det er en grunn til at jeg er singel, jeg tror jeg aldri kan klare å stole på en mann nok til å gå inn i et forhold.

Anonymous poster hash: a83d3...88a
Skrevet

Jeg veit om flere. Men ingen jeg føler jeg er nær nok til å kunne si ifra. Opplever på mange måter at ikke det er mitt ansvar.

Min eksmann var utro mot meg og jeg visste det egentlig, men ville ikke innse det.

Jeg har valgt å stole på min nye kjæreste. Det koster mye av meg og er ingen enkel sak, men dæven vi har det fint sammen :D

Anonymous poster hash: 5ba01...493

Skrevet

Min beste venninne er utro mot sin mann.

Har hatt et forhold på si i snart tre år. Jeg kommer aldri til å si noe.

Anonymous poster hash: c7bca...5dc
Skrevet

Jeg vet om flere som er og har vært utro. Både damer og menn. Vet om to i vennekretsen som har vært utro med hverandre. Ganske spesielt det der.

Jeg legger meg ikke opp i det bortsett fra hvis det er mine aller nærmeste. Sa ifra til min bror da kjæresten hans var utro. Kjip opplevelse, men han takket meg etterpå og var glad han fikk avsluttet det forholdet.

Anonymous poster hash: b699f...231

Skrevet

Jeg vil nok også bare si det til mine nærmeste om jeg oppdager utroskap, og kan vurderes i spesielle tilfeller... Skummelt 😳 jeg ønsker at andre skal fortelle meg det, om mannen er utro, uansett.

Anonymous poster hash: eec10...bd1

Skrevet

En venninne har hatt en affære m en på jobben i flere år. Mannen er lykkelig uvitende. Utad er de det perfekte paret som alle misunner fordi de er så lykkelige og virker så forelsket etter mange års samliv. Får alltid lyst til å si noe når folk kommenterer hvilket perfekt par de er, men kommer aldri til å røpe hemmeligheten hennes.

Anonymous poster hash: 4799a...596

Skrevet

En venninne har hatt en affære m en på jobben i flere år. Mannen er lykkelig uvitende. Utad er de det perfekte paret som alle misunner fordi de er så lykkelige og virker så forelsket etter mange års samliv. Får alltid lyst til å si noe når folk kommenterer hvilket perfekt par de er, men kommer aldri til å røpe hemmeligheten hennes.

Er hun ferdig med affæren da?

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Ja jeg vet om en som er utro så fort konen er ute av huset.Har fortalt det til konen hans men hun nekter å tro på det.Er hun så dum så fortjener hun faen ikke bedre!! Søsteren min har en god vennine der mannen er utro.Hun klarte ikke å si det selv til venninen så hun sendte ett anonymt brev om det.Venninen valgte også å ikke tro på det.Er virkelig mange naive dame i denne verden! Anonymous poster hash: b15f5...61d

Vil jo si søstera di er rimelig feig jeg da....anonymt brev til venninna si? Virkelig?

Skrevet

Tja, vet om minst syv på jobben i hvert fall, pluss et par tre til jeg ikke ville blitt overrasket over at var det, i tillegg kommer folk på div. konferanser, i vennekretsen ol. Dette er alle slags typer, ikke nødvendigvis folk man ville trodd var utro. Jeg tror det er ganske så vanlig. Så ser man jo alle de som henger på ulike nettsider, Tinder etc. som ikke legger skjul på at de er i forhold (ikke åpent) og er ute etter litt moro på si.

Jeg ser det er en vanlig påstand i utro-trådene at "sannheten kommer alltid for en dag",  men dersom det kun er de to som vet det, ingen så dem og de aldri sier noe til noen ser jeg ikke helt hvordan det skulle komme ut. Tror mest det er noe enkelte trøster seg med, at partneren aaaaldri ville kunnt holdt inne med noe slikt for alltid. De som blir tatt er jo ofte de som er uforsiktige, som begynner å gjemme telefonen, sette kode på ting og generelt oppfører seg slik alle nettsteder sier at en utro partner oppfører seg. I tillegg har du dem med en generelt mistenksom partner som sjekker mobil/data, der er det en del som blir avslørt (har de virkelig ikke lært å slette på mob/PC?).

Jeg mistenker at for hver som blir tatt i utroskap er det tre som aldri blir tatt (tall litt ut av løse lufta). Jeg har i hvert fall ikke inntrykk av at partnerne til noen av de jeg vet om vet at mannen/kona er utro, bortsett fra et par stykker som tok konsekvensen og forlot partneren til fordel for den andre (hvorav jeg vet en som også har vært utro mot den nye), og dette er tilfeller hvor de har blitt observert. Jeg spurte faktisk en kompis om han ikke var redd for å bli tatt, men fikk inntrykk at det var litt "den tid, den sorg" innstilling ute og gikk. Tyder på at en del har det greit der de er, men det er ikke krise om de blir kastet ut, ev. antar de at de blir tilgitt.

Jeg var selv notorisk utro (har nå innsett at jeg ikke har noe i et fast forhold å gjøre), og har kun blitt avslørt en gang; da var jeg på vei ut av forholdet og tilsto vel mer eller mindre. Jeg slettet alltid all historikk på mobil, sendte som regel bare ganske nøytrale meldinger, aldri mail eller bilder, betrodde meg aldri til venner og sørget som regel for at den andre også var i forhold så de hadde like mye å tape som meg. Var aldri snakk om lange forhold der det var aktuelt å bli sammen med den andre, som oftest skjedde det mot slutten av forholdet jeg var i. Jeg tror man er "heldigere" stilt som utro kvinne, mindre sannsynlig at en mann forelsker seg og lager drama enn en kvinne. Grov stereotyping, men dette er mitt inntrykk etter å ha sett ulike forhold og lest veldig mange historier på nettforum. 

Jeg har ikke mistet troen på kjærlig- eller menneskeheten, men tror heller ikke alle er laget for å være i monogame forhold (og derfor bør la være).

Anonymous poster hash: b12f2...5a3
Skrevet

Ja, men det er ikke noe jeg tenker på eller synes at jeg har noe med.

Skrevet

Hvorfor sier dere ikke noe? Jeg hadde blitt skikkelig sur på de som eventuelt visste at min mann var utro uten å si noe.

Anonymous poster hash: a2aaf...f87

Skrevet

Hvorfor sier dere ikke noe? Jeg hadde blitt skikkelig sur på de som eventuelt visste at min mann var utro uten å si noe.

Anonymous poster hash: a2aaf...f87

Jeg også😡

Skrevet

Jeg opplevde at eksen og far til mitt barn hadde vært utro over lengre tid, noe ALLE (utenom meg,selvfølgelig..) var klar over. Det som såret meg aller mest, var at mennesker jeg trodde var mine venner, ikke hadde "baller" nok til å fortelle meg det, men de gikk heller å snakket om "stakkars henne som ikke vet hva han driver med!"DET kunne jeg ikke tilgi, (ikke han heller selvfølgelig...)

Anonymous poster hash: 042d8...e82
Skrevet

Jeg vet om flere og er det selv. Hva skal jeg si tror du?!?

Anonymous poster hash: 3621e...5ec
Skrevet

Jeg opplevde at eksen og far til mitt barn hadde vært utro over lengre tid, noe ALLE (utenom meg,selvfølgelig..) var klar over. Det som såret meg aller mest, var at mennesker jeg trodde var mine venner, ikke hadde "baller" nok til å fortelle meg det, men de gikk heller å snakket om "stakkars henne som ikke vet hva han driver med!"DET kunne jeg ikke tilgi, (ikke han heller selvfølgelig...)

Anonymous poster hash: 042d8...e82

Det forstår jeg godt. Jeg kuttet ut mange av mine "venner" da jeg opplevde akkurat det samme som deg.

Utrolig sårende og jeg følte meg som en idiot som ikke hadde sett det når "alle" viste det.

Skrevet

Ja jeg vet om en som er utro så fort konen er ute av huset.Har fortalt det til konen hans men hun nekter å tro på det.Er hun så dum så fortjener hun faen ikke bedre!! Søsteren min har en god vennine der mannen er utro.Hun klarte ikke å si det selv til venninen så hun sendte ett anonymt brev om det.Venninen valgte også å ikke tro på det.Er virkelig mange naive dame i denne verden! Anonymous poster hash: b15f5...61d

Vil jo si søstera di er rimelig feig jeg da....anonymt brev til venninna si? Virkelig?

Alternative var å ikke si noe.

Er litt kinkig situasjon ettersom det er en felles vennine som er utro med mannen hennes.

Anonymous poster hash: b15f5...61d

Skrevet

Jeg vet ikke om noen. Har kanskje møtt på noen sånne mannfolk når jeg har vært på byen, men sånne typer mannfolk er jo lette å kjenne igjen om man har en halv samtale med dem. De trenger ikke si rett ut at de er en drittsekk for at du skal forstå at de er usympatiske mennesker.

Anonymous poster hash: b0b8b...299

Skrevet

Vet om flere som er utro eller har vært utro. Kjenner flere av de enn som ikke har vært utro omtrent.

Anonymous poster hash: 5bdd9...0dd

Skrevet

Ja har venninner som har vært utro mot sine partnere. Jeg holder tett for det er det venninner gjør. Dessuten skjønner jeg godt hvorfor de har søkt bekreftelse andre steder så har i grunn ikke dårlig samvittighet ovenfor deres menn heller.

Anonymous poster hash: 62b3e...e44

Skrevet

Vet om noen ja.....

Anonymous poster hash: 90d28...128
Skrevet

Ja, en som jeg har sex med av og til. Han er gift. Null følelser fra min side.

Bestevenninnen min var utro mot eksen da forholdet de sitt gikk mot slutten.

Kjæresten til en gammel barndomsvenninne er utro støtt og stadig med alle mulige kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 6fb96...629

Skrevet

Er hun ferdig med affæren da?

Nei

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Anonymous poster hash: d2a57...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...