Gå til innhold

Noen som har vært på ferie på Kos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å dra til Kos i månedsskiftet juli-august. Har noen erfaringer derfra å dele?

Anonymous poster hash: 22f3d...c05
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der to ganger. En gang på bartenderkurs i ca. 1 mnd for mange år siden, og en gang på venninnetur i et par uker. Jeg syns det er kjempefint der! Mange ting man kan gjøre med ekskursjoner osv. men jeg var jo ikke der med barn. Vet at det er mange barnevennlige hoteller og badeland, mange fine strender, mange gode restauranter osv. der så ser ikke hvorfor det skulle være noe problem å dra dit med barn. Men det er jo mye ungdommer og fest der. Bargata ligger veldig for seg selv, så dersom du ikke oppsøker den tror jeg derimot ikke det er noe problem. Jeg likte meg der, og kunne absolutt tatt med meg barn dit selv.

Anonymous poster hash: 05570...225
Skrevet

Jeg har vært der to ganger. En gang på bartenderkurs i ca. 1 mnd for mange år siden, og en gang på venninnetur i et par uker. Jeg syns det er kjempefint der! Mange ting man kan gjøre med ekskursjoner osv. men jeg var jo ikke der med barn. Vet at det er mange barnevennlige hoteller og badeland, mange fine strender, mange gode restauranter osv. der så ser ikke hvorfor det skulle være noe problem å dra dit med barn. Men det er jo mye ungdommer og fest der. Bargata ligger veldig for seg selv, så dersom du ikke oppsøker den tror jeg derimot ikke det er noe problem. Jeg likte meg der, og kunne absolutt tatt med meg barn dit selv.

Flere?

Leste noe om at Kos har en roligere profil som turistmål nå, og at det ikke er så mye "partysted" som det var kjent for tidligere.

Lurer også på ting som temperatur, insekter osv.

HI

Skrevet

Super koselig sted.

Jeg var der ikke for å feste så utelivet så jeg ikke mye til.

Drar dit gjerne igjen, også med barn.

Anonymous poster hash: e8e2e...141

Skrevet

Jeg har vært der to ganger. En gang på bartenderkurs i ca. 1 mnd for mange år siden, og en gang på venninnetur i et par uker. Jeg syns det er kjempefint der! Mange ting man kan gjøre med ekskursjoner osv. men jeg var jo ikke der med barn. Vet at det er mange barnevennlige hoteller og badeland, mange fine strender, mange gode restauranter osv. der så ser ikke hvorfor det skulle være noe problem å dra dit med barn. Men det er jo mye ungdommer og fest der. Bargata ligger veldig for seg selv, så dersom du ikke oppsøker den tror jeg derimot ikke det er noe problem. Jeg likte meg der, og kunne absolutt tatt med meg barn dit selv.

Flere?

Leste noe om at Kos har en roligere profil som turistmål nå, og at det ikke er så mye "partysted" som det var kjent for tidligere.

Lurer også på ting som temperatur, insekter osv.

HI

Minns ikke noe spesielt om insekter, men varmt! Det er det 😊😊 Varmest i juli/august. Og jeg var der i 2012, mye fest men som sagt ikke om du lar være å oppsøke 😊😊

Skrevet

Ja, men det er ganske mange år siden nå, så det kan hende at partyfaktoren ikke er like høy nå lenger. Den gang tenkte jeg at det ikke var et familiereisemål, jeg så svært få, om ingen, barnefamilier. Særlig idyllisk er det ikke, er nok det minst fine stedet jeg har vært i Hellas, men varme og sol er du vel nesten garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...