Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har så lyst å studere biologi, så jeg har endelig tatt steget og meldt meg på realfag for å komme inn på studie. Er det et vanskelig studie? Er det vanskelig å få jobb etterpå? Jeg er ikke flink i matte. Vil det være mye og vanskelig matte på biologistudie? Jeg må jo gjennom matte R1 så jeg får jo se hvordan det går... Men dette er noe jeg virkelig vil! Jeg håper jeg får det til. Anonymous poster hash: f1f7a...f1a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Jeg er. Matten er ikke så vanskelig, det er kun 1 mattefag. Elsker studiet, men tror ikke jobbmulighetene er så store hvis du ikke har master. Anonymous poster hash: 74991...dc8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Jeg er. Matten er ikke så vanskelig, det er kun 1 mattefag. Elsker studiet, men tror ikke jobbmulighetene er så store hvis du ikke har master. Anonymous poster hash: 74991...dc8 Så bra Master ja, hm, får satse på bachelor først. Hvis jeg tar master vil jeg ta Zoologi. Anonymous poster hash: f1f7a...f1a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Er biolog og lektor, har tatt master i biologi pluss praktisk-pedagogisk utd. Veldig interessant studie, men dårlig jobbmarked. Anbefaler egentlig å ha sans for alle typer realfag hvis du skal ta studiet. Emner i matte, kjemi, fysikk og statistikk inngår i graden. Uansett bør du planlegge å ta mastergrad. Anonymous poster hash: 14a7a...493
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Er biolog og lektor, har tatt master i biologi pluss praktisk-pedagogisk utd. Veldig interessant studie, men dårlig jobbmarked. Anbefaler egentlig å ha sans for alle typer realfag hvis du skal ta studiet. Emner i matte, kjemi, fysikk og statistikk inngår i graden. Uansett bør du planlegge å ta mastergrad. Anonymous poster hash: 14a7a...493 Takk for svar Anonymous poster hash: f1f7a...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå