Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #26 Skrevet 30. april 2015 Er det den menskopp tingen du snakker om? Tørr ikke prøve det jeg haha! Anonymous poster hash: 1095e...359 jupp. Gi det et forsøk, takler du selve tømmingen så er det en velsignelse å slippe klamme bind.Nå må jeg spørre om noe utrolig dumt noe, ikke skyt meg Må du ta ut den koppen når du tisser? Anonymous poster hash: 56b8e...6d1 Neida, dem sitter på lik linje som en tampong, så du kan fint tisse mens den sitter i. Så sant du ikke blør veldig mye, holder det å ta den ut morgen og kveld. Passer fint når du skal dusje. Det er å sette den inn som krever mest øvelse. Sjekk Bretteteknikk på YouTube. Jeg skifter som regel tampong når jeg er på do, føler liksom ikke at den sitter helt på plass etterpå (men nå har jeg en tendens til å knote med den snora og da). Så den sitter godt på plass hele tiden? Anonymous poster hash: 56b8e...6d1
Gjest thricane Skrevet 30. april 2015 #27 Skrevet 30. april 2015 Er det den menskopp tingen du snakker om? Tørr ikke prøve det jeg haha! Anonymous poster hash: 1095e...359 jupp. Gi det et forsøk, takler du selve tømmingen så er det en velsignelse å slippe klamme bind.Nå må jeg spørre om noe utrolig dumt noe, ikke skyt meg Må du ta ut den koppen når du tisser? Anonymous poster hash: 56b8e...6d1 Neida, dem sitter på lik linje som en tampong, så du kan fint tisse mens den sitter i. Så sant du ikke blør veldig mye, holder det å ta den ut morgen og kveld. Passer fint når du skal dusje. Det er å sette den inn som krever mest øvelse. Sjekk Bretteteknikk på YouTube. Jeg skifter som regel tampong når jeg er på do, føler liksom ikke at den sitter helt på plass etterpå (men nå har jeg en tendens til å knote med den snora og da). Så den sitter godt på plass hele tiden? Anonymous poster hash: 56b8e...6d1 Så lenge du får satt den inn riktig, du må få den i vakuum, så sitter den veldig bra. Da er det nesten som om du glemmer at den er der.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #28 Skrevet 30. april 2015 Er det den menskopp tingen du snakker om? Tørr ikke prøve det jeg haha! Anonymous poster hash: 1095e...359 jupp. Gi det et forsøk, takler du selve tømmingen så er det en velsignelse å slippe klamme bind.Nå må jeg spørre om noe utrolig dumt noe, ikke skyt meg Må du ta ut den koppen når du tisser? Anonymous poster hash: 56b8e...6d1 Neida, dem sitter på lik linje som en tampong, så du kan fint tisse mens den sitter i. Så sant du ikke blør veldig mye, holder det å ta den ut morgen og kveld. Passer fint når du skal dusje. Det er å sette den inn som krever mest øvelse. Sjekk Bretteteknikk på YouTube.Jeg skifter som regel tampong når jeg er på do, føler liksom ikke at den sitter helt på plass etterpå (men nå har jeg en tendens til å knote med den snora og da). Så den sitter godt på plass hele tiden? Anonymous poster hash: 56b8e...6d1 Så lenge du får satt den inn riktig, du må få den i vakuum, så sitter den veldig bra. Da er det nesten som om du glemmer at den er der. Takk for svar Anonymous poster hash: 56b8e...6d1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #29 Skrevet 30. april 2015 Jaaaa ! De er helt JÆVLIGE! Lukter gammel dame og dospray! Anonymous poster hash: 10978...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå