Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Barna skal ha sort, pen dress på seg. Disse er helt nye og skal også brukes i to kommende konfirmasjoner + 17 mai. Besøket etterpå skal være på et sted hvor det er naturlig at barna er ute og leker litt mens de voksne prater. Jeg ser for meg hull på knærne i dressbuksen og oppskrapte sko... Er det greit å ta med joggesko og en overtrekksbukse til dem så de kan ha på om de går ut ? Anonymous poster hash: 29bd1...3d7
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Selvsagt. Om noen reagerer på dette så reagerer de vel på at barna leker i det store og hele. Anonymous poster hash: 399ac...61a
Gjest Maiken og barna Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Ville tatt av finklærne etter begravelsen
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Jeg ville tatt med et skift til ungene. Tviler på at noen vil reagere på at ungene skifter klær etter begravelsen...? Anonymous poster hash: 7ebaa...4a2
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Det er det som er så fint med barn i begravelse, de symboliserer at livet går videre mens minnene om den avdøde følger oss. Selvfølgelig skal barna få skifte til andre klær og leke. Da bestefar ble syk og lå for døden i fjor sommer hadde han et ønske for begravelsen, han ville ikke ha barn i sorte klær. Kle barna i disse friske fine sommerklærne de vanligvis bruker sa han, søte små jenter hedrer oldefar i sine blomstrete fine sommerkjoler, de skal ikke stå og henge med hodet i sorte klær. Anonymous poster hash: b3366...838
Lykken_er_tre Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Vi var i begravelse til min manns bestefar for en stund siden og alle oldebarna løp rundt og lekte inne og ute etter begravelsen. Ingen som reagerer...det er fint å se på barn som leker etter slike tunge hendelser. Ta med skift til småen og slipp dem løs
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Jeg ville tatt med skift til ungene. Ville aldri reagert negativt på at barn ikke var pyntet i svart etter selve begravelsen var ferdig i hvertall, heller ikke om de stilte i annet enn svarte klær i selve begravelsen heller, barn er barn. Anonymous poster hash: 762f1...27b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Ta med skift. la banra leke i begravelsen, det letter sorgen for alle. Anonymous poster hash: 10bbf...52e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Skift:-) Kondolerer. Anonymous poster hash: 90f4b...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå