Gå til innhold

Begravelse i morgen - er dette ok ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna skal ha sort, pen dress på seg. Disse er helt nye og skal også brukes i to kommende konfirmasjoner + 17 mai. 

Besøket etterpå skal være på et sted hvor det er naturlig at barna er ute og leker litt mens de voksne prater. Jeg ser for meg hull på knærne i dressbuksen og oppskrapte sko...

Er det greit å ta med joggesko og en overtrekksbukse til dem så de kan ha på om de går ut ? 

Anonymous poster hash: 29bd1...3d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt.

Om noen reagerer på dette så reagerer de vel på at barna leker i det store og hele.

Anonymous poster hash: 399ac...61a

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Ville tatt av finklærne etter begravelsen

Skrevet

Jeg ville tatt med et skift til ungene.

Tviler på at noen vil reagere på at ungene skifter klær etter begravelsen...?

Anonymous poster hash: 7ebaa...4a2

Skrevet

Må være helt greit. Barn er barn.

Skrevet

Det er det som er så fint med barn i begravelse, de symboliserer at livet går videre mens minnene om den avdøde følger oss.

Selvfølgelig skal barna få skifte til andre klær og leke.

Da bestefar ble syk og lå for døden i fjor sommer hadde han et ønske for begravelsen, han ville ikke ha barn i sorte klær. Kle barna i disse friske fine sommerklærne de vanligvis bruker sa han, søte små jenter hedrer oldefar i sine blomstrete fine sommerkjoler, de skal ikke stå og henge med hodet i sorte klær.

Anonymous poster hash: b3366...838

Skrevet

Vi var i begravelse til min manns bestefar for en stund siden og alle oldebarna løp rundt og lekte inne og ute etter begravelsen. Ingen som reagerer...det er fint å se på barn som leker etter slike tunge hendelser.

Ta med skift til småen og slipp dem løs :)

Skrevet

Jeg ville tatt med skift til ungene. Ville aldri reagert negativt på at barn ikke var pyntet i svart etter selve begravelsen var ferdig i hvertall, heller ikke om de stilte i annet enn svarte klær i selve begravelsen heller, barn er barn.

Anonymous poster hash: 762f1...27b
Skrevet

Ta med skift. la banra leke i begravelsen, det letter sorgen for alle.

Anonymous poster hash: 10bbf...52e
Skrevet

Skift:-)

Kondolerer.

Anonymous poster hash: 90f4b...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...