Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Mannen min og jeg var på vei hjem en kveld. Vi kjørte og klokken var 20.30-20.45. Vi kjørte på en ganske trafikkert vei og det begynte å bli mørkt. Plutselig ser vi en veldig liten gutt gå over veien (5-6 år maks). Han var helt alene. Mannen og jeg reagerte veldig på dette, men fikk ikke snudd der og da. Vi snakket litt frem og tilbake og snudde bilen ved første mulighet for å se at han gikk på fortauet og skulle hjem et sted. Vi fant ikke gutten igjen. Min venninne syns det var helt sykt at vi hadde snudd for å se etter gutten og mente at det var unødvendig hysterisk av oss. Var det det? Vi var bare oppriktig bekymret for gutten, men skjønner at vi kanskje er litt hysteriske.. Anonymous poster hash: 70a4c...9e3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Jeg hadde snudd jeg også! Får krysse fingrene for at det var noen omsorgspersoner rett I nærheten. Som du sier, var det mørkt ☺ Anonymous poster hash: 60442...e1f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 enig med venninen din ja Anonymous poster hash: 827df...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå