Kissa2015 Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Mye mulig jeg er litt firkantet men trenger litt innspill fra dere andre. Snuppa blir 5 år om 2,5 uke og i helgen skal vi reise til besteforeldrene som bor i en annen del av landet. Bestemoren har lovet snuppa st hun skal få bursdagsgavene fra dem nå. Vi har ikke planlagt å feire dagen nå da jeg synes det er på sin plass og vente til hun har bursdag. Jeg forstår jo besteforeldrene men samtidig så ønsker jeg at selve dagen skal feires og ikke litt nå og litt da. Jentungen gleder seg helt enormt t bursdagen og har laget kalender og nedtelling. Er jeg teit om jeg sier at gavene bør vente til bursdagen?!
sug lut Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 La dem ha gleden av å se henne pakke opp. Det er da så lite. Jeg synes du er stygg mot besteforeldrene om du insisterer på at de må vente.
Tyra79 Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Ja, da er du teit. Bursdagen blir like spesiell om hun får gaven fra besteforeldrene på forhånd:)!
*Miss Marple* Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Enig med de andre her. Du er sær og lusen om du nekter besteforeldre gleden av å se henne pakke opp gaven deres. Det blir nok av gaver og stas på selve bursdagen uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 La besteforeldrene få se når hun pakker opp gaven. Her har gutten fått ny sykkel. 2 måneder før bursdagen, da måtte han ha ny. Vi gjør alltid bursdagen spesiell ved å spare på evt postkort som kommer til bursdagsbarnet. Vekker med muffins med lys på sengen og lager grove pannekaker til frokost. Middag bestemmes av bursdagsbarnet. Dette året er det skole, lekser og rett på fotballtrening på bursdagen. Dagen feires en helt annen dag. Anonymous poster hash: 6d778...72b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Enig med de over. Her er du smålig. Tenkt deg bare om du og far bodde fra hverandre og hadde delt foreldrerett. Om selve dagen falt på fars samvær, hadde du ikke feiret henne litt og latt henne åpne gaven fra deg når hun faktisk var hos deg ? Anonymous poster hash: c8113...55c
rytme Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Jeg antar at besteforeldrene ikke har anledning til å komme i bursdagsfeiringen hennes. Da synes jeg at hun skal få åpne presangen fra dem mens de er der. Det er jo det som er normalt.......
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #8 Skrevet 30. april 2015 Du fremstår ikke bare som firkanta, men som særdeles ufin og nesten slem. Selvfølgelig skal barnet få gaven av besteforeldrene når dere faktisk er sammen med dem. Med barn er det også viktig å få gavene direkte fra mottaker for faktisk å huske hvem som har gitt hva. Om ungen sitter med 10 gaver i fanget på bursdagen og en del av giverne ikke er der engang er det lett å gå i surr. Kjempekos for ungen og for besteforeldrene å gi gave på forskudd. Det blir en fin opplevelse for ungen og gaven blir husket. Selve dagen blir ikke noe mindre spesiell for det. Anonymous poster hash: 4d2b2...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå