Gå til innhold

Sekk med dorull kroner 300...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det billig? Flere i nabolaget som spør om vi kan kjøpe...(vet ikke hvor mange det er i sekken...)

Anonymous poster hash: b7068...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er billig eller ei kommer jo helt an på hvor mange ruller det er i sekken og hvilken kvalitet papiret har, så antall er ganske vesentlig ;)

Anonymous poster hash: effdd...b8d
Skrevet

Det selges jo til inntekt for feks idrettslag, prisen er helt ok sammenlignet med butikk, men er jo satt for å gi en del inntekt til idrettslag/korps osv. Så om du ønsker å støtte de er vel spørsmålet, så får du dopapir som bonus 😊 vi kjøper alt naboungene kommer på døra med, en annen gang er det våre barn som skal selge noe på dugnad...

Anonymous poster hash: 249a0...a98

Skrevet

Det er helt ok pris. Det er sånt som idrettslag og prosjekter på skolen, og andre foreninger til ungene dreier seg om. Vi kjøpte en for lenge siden, dopapiret var helt greit, det har vart i uendelig tider. 

Du kjøper ikke hos dem for å spare penger, men for å støtte organisasjonen deres. JEg vil foruten påstå at det er god økonomi i dette. Det er billigere enn lambi tror jeg, men det er ikke helt like mykt, men det er langt fra miljøpapir. 

Anonymous poster hash: 33794...49d
Skrevet

Altfor dyrt!

Anonymous poster hash: 622a7...bad

Skrevet

Er vel disse sekkene med 42 ruller.

Har kjøpt, og det varer jo lenge (iallefall hos meg da jeg bor alene). Man har vel ikke spart noe på det sånn egentlig, men det går jo til "en god sak".

Anonymous poster hash: 80ba0...24a
Skrevet

Er vel i grunn ikke billig. Kjøper du first price for samme pris får du mye mer dorull. Men det er ikke dyrt heller. Spørs om det er viktig å spare penger eller ikke? Er det viktig får du mer for pengene på butikken i mange ulike merker 😊

Skrevet

Vi pleier å kjøpe de sekkene, men drar somregel på en engros-butikk å kjøper. Sjelden barna kommer på døren til oss for å selge toalettpapir.

Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten, og der varer leeenge! Lambi-rullene blir tomme for papir med en gang, men disse holder i flere dager. Vi er 5 stk, og vi har toaletrpapir i ca. 6 mnd med de sekkene :)

Skrevet

Vi pleier å kjøpe de sekkene, men drar somregel på en engros-butikk å kjøper. Sjelden barna kommer på døren til oss for å selge toalettpapir.

Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten, og der varer leeenge! Lambi-rullene blir tomme for papir med en gang, men disse holder i flere dager. Vi er 5 stk, og vi har toaletrpapir i ca. 6 mnd med de sekkene :)

Oi, da driter dere lite 😁 Vi er og fem, tipper sekken varer et par mnd. Max!

Anonymous poster hash: 458fe...c69

Skrevet

Synes kvaliteten er dårlig.

Jeg liker mykt dopapir.

Anonymous poster hash: 5454a...6f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...