Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Så nettop på facebook at en tidligere klasseveninne som behandlet meg dårlig har en godt lubben datter. Hun la ut mye bilder av datteren før da hun var slankere, men har sluttet med dette nå. Dette bildet var lagt inn av noen andre. Blir egentlig veldig sur på meg selv for at jeg godter meg, men hun var slem fordi jeg var tykk. Jeg unner jo egentlig ikke jenta dette, men som jeg unner moren å oppleve det. Anonymous poster hash: cebd3...a93
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Skjønner følelsen din. Men det er veldig stygt å tenke sånn da... Anonymous poster hash: 13301...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Jeg skjønner så godt følelsen din, og slem som jeg er kunne jeg nok tenkt likt. Mennesker som er mindre hyggelig med meg har jeg ingenting til overs for, og kan desverre fryde meg Men synd at det går utover datteren, barn fortjener ikke slikt. Men karma is a bitch, så den kommer vel å biter meg i ræva en vakker dag ;-) Helt ærlig tror jeg de fleste kan tenke slikt innimellom, selv om det er slemt Anonymous poster hash: fd0a4...e45
Pengetreet Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Man kan snu på det, det trenger nemlig ikke være en stygg tanke. Hennes holdning til overvektige har garantert gått gjennom flere stadier av revurdering nå da hun har fått et barn som er overvektig. Moren har nok lært en viktig lekse og kommer med stor sannsynlighet ut av denne erfaringen som en bedre utgav av seg selv . Det er da bra?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Skjønner følelsen. Vi hadde en gutt i klassen som mobbet 2 i klassen pga hårfargen. Han var bare forferdelig og dette holdt han på med til langt ut i videregående. Derfor måtte jeg le litt da han nå har 2 barn med den hårfargen. Lurer på om han gjør seg noen tanker selv. Anonymous poster hash: 381b1...f23
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Moren er vel mest sannsynlig på et annet emosjonelt modenhetsnivå i voksen alder. Du burde kanskje bestrebe deg på å komme dit selv? Anonymous poster hash: 0a831...65b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Man kan snu på det, det trenger nemlig ikke være en stygg tanke. Hennes holdning til overvektige har garantert gått gjennom flere stadier av revurdering nå da hun har fått et barn som er overvektig. Moren har nok lært en viktig lekse og kommer med stor sannsynlighet ut av denne erfaringen som en bedre utgav av seg selv . Det er da bra? Moren vokste kanskje av seg disse ideene allerede i ungdomstiden. HI er ironisk nok den av dem som i voksen alder fremdeles ser ut til å mene at overvekt er noe å skamme seg over. Anonymous poster hash: 0a831...65b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Man kan snu på det, det trenger nemlig ikke være en stygg tanke. Hennes holdning til overvektige har garantert gått gjennom flere stadier av revurdering nå da hun har fått et barn som er overvektig. Moren har nok lært en viktig lekse og kommer med stor sannsynlighet ut av denne erfaringen som en bedre utgav av seg selv . Det er da bra? Moren vokste kanskje av seg disse ideene allerede i ungdomstiden. HI er ironisk nok den av dem som i voksen alder fremdeles ser ut til å mene at overvekt er noe å skamme seg over. Anonymous poster hash: 0a831...65b Jeg tror du misforstår meg. Det jeg unner henne er å møte seg selv i døren og innse at overvektige har samme verdi som alle andre. Samtidig syns jeg det er slemt å tenke slik fordi jeg da på en måte gleder meg over at barnet er overvektig. Vi var nesten 20 år da vi gikk ut av vgs og senere sammenkomster har demonstrert at hun ikke hadde modnet særlig på dette området som 28 åring heller. For henne var det enda bare slanke og vakre mennesker som var verdt å respektere. De som fallt i den kategorien var hun hyggelig med, men spydig og negativ mot dem som ikke var "kule" nok for henne på vgs var hun enda. Det var rimelig absurd å se henne i aksjon da hun helt tydelig følte seg bedre og mer vellykket enn en lege, en sivilingeniør og en publisert forfatter. Kun fordi hun var kul på vgs. (som hun så vidt hadde fullført) og de i hennes øyne ikke var det fordi de ikke var slanke og pene nok. Anonymous poster hash: cebd3...a93
SuperFries Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Hvorfor gidder dere å henge dere opp i fortiden? Hva betyr vel den nå? Og å bli glad for at datteren er lubben slik at mora skal få smake egen medisin, er bare tragisk. Hvem unner vel et barn å være tykk?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #11 Skrevet 30. april 2015 Hvorfor gidder dere å henge dere opp i fortiden? Hva betyr vel den nå? Og å bli glad for at datteren er lubben slik at mora skal få smake egen medisin, er bare tragisk. Hvem unner vel et barn å være tykk? Jeg gjør jo egentlig ikke det, mest har jeg vondt av jenta som var superprofilert på morens profiler før og som gjemmes bort nå. Håper det ikke er fordi moren er flau over henne, men mistenker at det kan være det... Anonymous poster hash: cebd3...a93
SuperFries Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 Eller kanskje datteren har bedt mora om å ikke publisere bilder av henne? Det kan være mange årsaker du ikke vet om, som du ikke bør spekulere i. Du tillegger denne mora meninger og oppførsel du ikke vet om er korrekt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Eller kanskje datteren har bedt mora om å ikke publisere bilder av henne? Det kan være mange årsaker du ikke vet om, som du ikke bør spekulere i. Du tillegger denne mora meninger og oppførsel du ikke vet om er korrekt. Hvem døde og gjorde deg til moralpoliti? Dette er et anonymt nettforum, jeg tar det opp her fordi jeg ikke sprer det andre steder. Anonymous poster hash: cebd3...a93
SuperFries Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Eller kanskje datteren har bedt mora om å ikke publisere bilder av henne? Det kan være mange årsaker du ikke vet om, som du ikke bør spekulere i. Du tillegger denne mora meninger og oppførsel du ikke vet om er korrekt. Hvem døde og gjorde deg til moralpoliti? Dette er et anonymt nettforum, jeg tar det opp her fordi jeg ikke sprer det andre steder. Anonymous poster hash: cebd3...a93 Ja huff, unnskyld meg for at jeg diskuterer litt med deg på et diskusjonsforum. Jeg burde selvsagt skjønt at du var ute etter de som er enige med deg. Enda lettere å oppnå det hvis du spesifiserer det i emnefeltet...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Skjønner følelsen din veldig godt, HI. Anonymous poster hash: fc9a8...6fe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Eller kanskje datteren har bedt mora om å ikke publisere bilder av henne? Det kan være mange årsaker du ikke vet om, som du ikke bør spekulere i. Du tillegger denne mora meninger og oppførsel du ikke vet om er korrekt.Hvem døde og gjorde deg til moralpoliti? Dette er et anonymt nettforum, jeg tar det opp her fordi jeg ikke sprer det andre steder. Anonymous poster hash: cebd3...a93 Ja huff, unnskyld meg for at jeg diskuterer litt med deg på et diskusjonsforum. Jeg burde selvsagt skjønt at du var ute etter de som er enige med deg. Enda lettere å oppnå det hvis du spesifiserer det i emnefeltet... Jeg beskriver en situasjon og hva jeg føler rundt det og du ber meg slutte å spekulere som om jeg er et barn du kan bestemme over eller som om det er til skade for noen. Jeg skjønner bare ikke at du gidder når du ikke har noe annet enn moralisering å bidra med. Anonymous poster hash: cebd3...a93
SuperFries Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 Du må gjerne tolke meg som moraliserende. Det går også an å tenke at mine tanker er reflekterende. Eller nyanserte. Et lite innspill til dine egne tanker og følelser. Hvis du ikke vil høre det, så greit nok. Rart det der, at skal man diskutere må man også være åpen for andre inntrykk og innspill.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Hvorfor gidder dere å henge dere opp i fortiden? Hva betyr vel den nå? Og å bli glad for at datteren er lubben slik at mora skal få smake egen medisin, er bare tragisk. Hvem unner vel et barn å være tykk? Mora til dette barnet, obviously. Ellers hadde hun vel passa på kostholdet hennes. Anonymous poster hash: df8f9...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå