Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Han har en stund nå vært plaget med smerter i ene testikkelen. Smertene er ikke konstante, de kommer og går. Når han får smertene er det visstnok en dunkende smerter som er rimelig intense og noen ganger gjør det vondt å gå siden det føles ut som den kommer i klem. Han skal på ultralyd neste uke. Jeg er redd det er noe galt og han har testikkelkreft i familien. Anonymous poster hash: 8e1bb...d3c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Sender deg en klem! Det er ingenting du kan gjøre nå, utenom å være der for mannen din. Vær positiv! Dere får ikke svar før neste uke uansett, så ingen vits i å bekymre seg unødig.. Vet det er vanskelig. Lykke til Anonymous poster hash: f5bbc...4aa
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Håper det ikke er noe alvorlig med mannen din! Ikke ta sorgene på forskudd, det er jo oftere ufarlige ting. Vær der sammen med mannen din, ventetiden er verst når man lever i uvisse. Klem Anonymous poster hash: 55313...fa8
E.E.E. Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Høres akkurat ut som det mann min hadde på sommeren i fjor. Hangla en god stund.... så dro vi på bilferie. Det var egentlig da jeg forstod hvor mye smerter han hadde. Brått ble det ennå værre og vi avbrøt ferien og kjørte hjem og rett til legen. Han ble sendt på akutten og jeg måtte dra hjem med ungene. Det ble laaaange timer å vente. Tankene gikk jo i spinn! Utpå kvelden ringte han og fortalte at etter en masse prøver,ultralyd osv, viste det seg at han hadde betennelse i bi-testiklene. Han fikk med seg penicillin og kom hjem samme kveld. Nå måtte han gjennom to kurer med penicillin, da den første ikke var rett type, men du verden, så raskt og greit alt gikk i forhold til det jeg fryktet de timene jeg ventet. 😜😄 Han har vært helt frisk etter det, ingen plager av noe slag. ☺ Krysser fingrene og stor klem til dere begge! ☺ ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå