Follotrollet Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Jeg har selvfølgelig sluttet i svangerskapet, men nå like før fødsel er jeg så røyksyk at jeg blir gal. Jeg tenker på røyk hver dag og lengter etter muligheten å få røyke når barnet har kommet. Noen andre som har hatt det sånn men som har klart å slutte likevel? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg føler det sånn. IRRITERENDE
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Du har ikke definert deg som ikke-røyker, tror jeg. Du har definert deg selv som røyker som bare unngår det i svangerskapet. Se tilbake og definer deg på nytt. Du ER ikkerøyker nå! Du har vært det i 9 måneder! Når du har gjort deg selv til ikkerøyker i så lang tid er det ingen grunn til å starte igjen nå. Du står foran fødsel, det er stress, og en del av deg ønsker stressavledningen som røyken tidligere ga deg. Men du trenger ikke det nå! Fokuser på barnet ditt, at du ønsker å være et godt forbilde for barnet, at du ikke ønsker å utsette babyen for giftstoffer fra røyken. Barn av røykende foreldre som kun røyker ute, har åtte ganger mer av enkelte giftstoffer i blodet enn det barn av ikkerøykere har. Det i seg selv er en god motivasjon for å fortsette å være ikkerøyker resten av livet Anonymous poster hash: 3dece...074
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Så flink du har vært som har klart å slutte! kanskje det er hormonene som tuller m deg nå på slutten? Har ikke så mange gode råd eller erfaring, men kanskje du skal prøve å gå deg en tur å få frisk luft hver gang du kjenner sug? Klarer du å holde ut så kanskje du klarer å slutte helt om det er noe du ønsker Mitt tips til deg ( om du ikke får mange bra her inne) er å snakke m jordmor eller lege:) Lykke til! Anonymous poster hash: 378eb...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå