Gå til innhold

Hvor mye kostet bryllupet deres og hvem betalte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kostet bryllupet totalt? leide dere lokale og fikk mat via et catering firma, eller var det full pakke med mat og pynting via et selskapslokale/firma?

Fikk dere hjelp til å betale bryllupet? I så fall av hvem, og hvor mye?

Anonymous poster hash: 1256d...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 25 000, foreldra våre betalte.

Anonymous poster hash: 16024...a02

Skrevet

Full pakke i selskapslokale. Var et lite bryllup med bare den nærmeste familien pluss venner. Kom på ca. 70 000 for 8 år siden. Mamma og pappa betalte det hele :)

Anonymous poster hash: 2612f...3c2
Skrevet

Lokalet var forresten gratis.

Anonymous poster hash: 16024...a02

Skrevet

ca 20-25 000 kostet det. Vi fikk 15 000 av mine foreldre og 2000 kr av mannens foreldre....resten betalte vi selv. 

Anonymous poster hash: 5b807...6fc
Skrevet

Vi betalte selv. Ca 150 000. Svigerfar betalte riktignok fotografen som bryllupsgave.

Anonymous poster hash: 6cae0...29a

Skrevet

Total med kjole, kaker, frisør osv. kosta det mellom 7000-10000. Vi betalte frisør og brudebukett, mamma betalte resten på vårt lille impulsbryllup :) Alle ble overrasket når vi fortalte at vi giftet oss om 14 dager :P

Anonymous poster hash: ea9be...2cb
Skrevet

100 000kr for alt, utenom reisen. Vi delte 1/3 hver: hans foreldre, mine foreldre og oss. :)

Vi tok utgangspunkt i å klare å betale det selv, men foreldrene våre ble enige om å hjelpe oss ved å dele slik :)

Anonymous poster hash: 4718f...eb9

Skrevet

Giftet oss etter ti år sammen og som foreldre til tre, og betalte selvfølgelig selv.

Anonymous poster hash: ae820...efa

Skrevet

Ca 30 000kr. Vi betalte alt selv. Familie og venner stille med masse hjelp og det kan man ikke sette en prislapp på.

Anonymous poster hash: 46815...7d2

Skrevet

Hele bryllupet kom på ca 100000kr. Leide lokale med kokk og servitører. Foreldrene mine betalte 70 000kr og svigerforeldrene mine betalte all drikke, tror det kom på ca15 000kr.

Skrevet

40 000kr for festen, leide lokale med full middag og fri bar, 1000kr per hode, faren min betalte dette.

Jeg betalte for oppsett av hår hos frisør og sminke hos hudpleier.

Moren min kjøpte kjolen.

Anonymous poster hash: 4e34c...e6d

Skrevet

Ca 50.000,- da dekket vi 3 netter på hotell for gjestene, leie av strykekvartett til vielsen, leie av musikk til kvelden, leie av båt, buss, mat,drikke og lokale. Betalte alt selv. Ringer,skreddersydd kjole og skreddersydd dress kom på ca 12000,- utenom. Var i utlandet :-)

Skrevet

Ca 50.000,- da dekket vi 3 netter på hotell for gjestene, leie av strykekvartett til vielsen, leie av musikk til kvelden, leie av båt, buss, mat,drikke og lokale. Betalte alt selv. Ringer,skreddersydd kjole og skreddersydd dress kom på ca 12000,- utenom. Var i utlandet :-)

Hvor mange gjester hadde dere med?

Skrevet

Oi. Glemte å skrive det!! Inkludert oss selv, 40 stykker. Et par single, men mest dobbeltrom. Flere av gjestene la opp til ferie før/etter bryllupet. Er man tidlig nok ute med invitasjoner er det et godt alternativ. Synes det var godt oppmøte :-)

Skrevet

Med stort og smått tror jeg vi landet på 500 000. Dette inkluderer mine smykker og bryllupsreisen. I ettertid ser vi jo at endel detaljer kunne vært droppet 😊 Vi betalte alt selv.

Skrevet

80.000, jeg betalte 30. Han betalte resten.

Anonymous poster hash: 1d44a...8ec

Skrevet

70 000. Betalte selv.

Anonymous poster hash: d0e48...f6a

Skrevet

70 000. Betalte selv.

Full pakke forresten.

Skrevet

Budsjettet er på 100 000, og vi skal betale alt selv.

Skrevet

Ca 20.000 tenker jeg.

Dro på ferie i 14 dager, giftet oss på en ambassade og koste oss veldig bare vi to.

Kom hjem og inviterte nærmeste familie (foreldre og søsken) på middag for å feire hva vi hadde gjort. Lagde maten selv og hadde det hjemme.

Betalte det selv.

Anonymous poster hash: 22bd6...1f1

Skrevet

Ca 70000. Min mamma betalte mesteparten. Svigermor betalte mannens klær og lokale. Venninnen min laget bryllupskaken

Anonymous poster hash: c6886...3ae

Skrevet

70.000, betalte halvparten selv og mine foreldre resten

Anonymous poster hash: be93a...6e9
Skrevet

20 000 hadde det hjemme, laget maten selv og betalte selv.

Anonymous poster hash: 79659...0b9

Skrevet

Vi brukte ca 75 tusen på vårt bryllup; inkludert lokalet hvor vi ble viet av HEF i hagen, fire retters middag laget av kokk som er venn av familien til 35 middagsgjester, åpen bar og kaker til ytterligere 20 gjester til fest. Antrekk til oss begge, hår og make-up på salong, kjole kjøpt på nett, blomster til 3500,- totalt, dj til festen, gavekort til kollegaer som hjalp m servering og vask av lokalet i etterkant.

Fikk 30 tusen i støtte av mine foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...