Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 grei og praktisk stelleveske, som ikke koster skjorta? Syns det er en jungel av stellevesker der ute, og mange er dyyyre..! Anonymous poster hash: 48a73...517
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Jeg kjøpte ei stor svart veske på Kappahl, den kostet 100kr (halv pris av rød pris). Stor plass inni og kan lett settes under vogna! Kan også brukes som vanlig veske (som er meningen). For meg har det ikke vært behov for å bruke masse penger på STELLEveske, så funker like godt med veske! Anonymous poster hash: bce9f...fb9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Jeg brukte rett og slett en sekk. Fikk mye mer i den og god for ryggen hvis den måtte bæres. Anbefales! Anonymous poster hash: 21af0...591
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Det var jo egentlig like lurt ja, kanskje jeg skal gjøre det 😃 hi Anonymous poster hash: 48a73...517
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Beukte fjällrevensekken min jeg. Enkelt og greit og god plass. Varierte litt om jeg hadde den under vogna, hengende på styret eller på ryggen. Anonymous poster hash: 97522...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå