Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hvordan gjør jeg dette? Noen som har klaget på en lege? Jeg har vore syk veldig lenge, spesielt de siste 6 årene. Jeg ble henvist til undersøkelse av fastlegen, som viste ingenting. Jeg ba om og få henvisning til andre undersøkelser, da en ikke alltid finner ut av ting på den første undersøkelsen. Var flere ganger og ba om henvisninger men han slo det bare i fra seg hver gang. Nå har de tilfeldigvis funnet ut litt mer pga sykehusbesøk, først da skjønte fastlegen at her var det mer enn han har trodd. Jeg har nå gått i mange år og bare blitt sykere og sykere. Hadde han tatt meg mer på alvor og sendt meg på flere forskjellige undersøkelser kunne jeg fått hjelp tidligere. Venter nå på videre undersøkelser. Er dette noe jeg kan klage på, og hva vil jeg eventuelt oppnå med klagen? Dette er ikke noe som står om livet, er muligens diagnose på en kronisk sykdom. Anonymous poster hash: 62118...027
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Hvordan gjør jeg dette? Noen som har klaget på en lege? Jeg har vore syk veldig lenge, spesielt de siste 6 årene. Jeg ble henvist til undersøkelse av fastlegen, som viste ingenting. Jeg ba om og få henvisning til andre undersøkelser, da en ikke alltid finner ut av ting på den første undersøkelsen. Var flere ganger og ba om henvisninger men han slo det bare i fra seg hver gang. Nå har de tilfeldigvis funnet ut litt mer pga sykehusbesøk, først da skjønte fastlegen at her var det mer enn han har trodd. Jeg har nå gått i mange år og bare blitt sykere og sykere. Hadde han tatt meg mer på alvor og sendt meg på flere forskjellige undersøkelser kunne jeg fått hjelp tidligere. Venter nå på videre undersøkelser. Er dette noe jeg kan klage på, og hva vil jeg eventuelt oppnå med klagen? Dette er ikke noe som står om livet, er muligens diagnose på en kronisk sykdom.Anonymous poster hash: 62118...027 Du kan klage til fylkeslegen om nødvendig. Anonymous poster hash: f55ef...dc7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Ikke sikkert det skjer så mye men syns du likevel bør gå videre med dette sånn at hvis andre klager på han så ser de at det er kommet flere klager på samme lege. Neste pasient han ikke tar på alvor kan det kanskje stå om liv og død.. Anonymous poster hash: ca55c...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå