Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Avatar Meldinger (0) Ny melding Venner (0) Aktiviteter Mine foruminnlegg Tvangstanker Avatar Anonym22 Tvangstanker April 29 2015 - 20:20 Hei! Jeg vet ikke om dette er riktig sted å poste :/ Jeg er en jente som sliter enormt med tvangstanker. Jeg har slitt med det de siste fire årene, og hatt litt når jeg var liten.. Nå er jeg på den verste av de alle. Det poppet opp en seksuell tanke om en kollega på jobb (jeg har hatt sånne Flash før men ikke brydd meg) nå har jeg samboer og derfor slo det meg å hardt Jeg var redd for at jeg skulle tenne på personen og tanken, og tvangstanken har utviklet dette. Jeg tente ikke på personen i det hele tatt før tvangstanken kom. Kunne heller aldri hatt sex med personen. Nå fantaserer jeg om personen hvert sekund og er konstant kåt.. jeg har ikke lyst til å ha sex med personen, men føler samboer fortjener en bedre kjæreste. Det faktisk snakk om hvert sekund! Har aldri gått en time uten nå siden tvangstanken kom for en mnd siden Jeg har begynt hos psykolog og håper det skal hjelpe. Men jeg klarer ikke å slutte å fantasere om personen selv om jeg vet at jeg kan. Har ikke lyst på han en gang Jeg føler likevel kjæresten fortjener bedre. Jeg hater utroskap og føler jeg er utro! Burde jeg slå opp med samboer? Anonymous poster hash: c5113...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå