Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Begynte å tenke på det når jeg ser spørsmål som "har du vært sammen med en som ..osv". Jeg og mannen ble sammen da vi begge var 20 og er fortsatt sammen nå 10år etter. Vet at han er mannen i mitt liv og ville ikke følt meg hel uten ham, han er min bestevenn, føler vi har vokst sammensveiset Vi har begge hatt onenights før vi ble sammen, men ikke noe forhold. Glad jeg slipper å forholde meg til en ex eller om mannen hadde en ex eller barn med exer Anonymous poster hash: f89b2...8c1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Nei. Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 16 år. Nå er jeg 34 år og vi er veldig lykkelig sammen. Vi var rett og slett heldig og fant hverandre tidlig i livet Anonymous poster hash: 0d126...e7c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Hadde ikke en er før, men har visst det nå. Han gikk fra meg for tre uker siden, da hadde vi vært sammen i over 22 år. Blir rart å skulle forholde seg til en annen etterhvert Anonymous poster hash: 38dbb...683
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Jeg har heller ingen eks! Anonymous poster hash: 741ec...f01
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Hadde ikke en er før, men har visst det nå. Han gikk fra meg for tre uker siden, da hadde vi vært sammen i over 22 år. Blir rart å skulle forholde seg til en annen etterhvert Anonymous poster hash: 38dbb...683 Uff så trist...etter å ha vært sammen så lenge? Anonymous poster hash: f89b2...8c1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Jeg har 2 ekser fra da jeg var 16, men føler liksom ikke det teller helt heller? Var sammen med dem noen uker hver, traff mannen da jeg var 17. Anonymous poster hash: 4fbb6...d8b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Har xer, men ingen jeg har kontakt med. Mannen har også noen, men har kun sporadisk kontakt med den ene som også jeg syns er hyggelig. Ingen bar utenom de to vi har sammen. Anonymous poster hash: 795c4...681
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Hadde ikke en er før, men har visst det nå. Han gikk fra meg for tre uker siden, da hadde vi vært sammen i over 22 år. Blir rart å skulle forholde seg til en annen etterhvert Anonymous poster hash: 38dbb...683 Uff så trist...etter å ha vært sammen så lenge? Anonymous poster hash: f89b2...8c1 Jepp, etter så mange år. Har vært sammen siden vi var 16 år og 18 år, så vi har vært sammen over halve livet. Ganske ferskt enda, men prøver å se fremover for ungenes skyld😊 Anonymous poster hash: 38dbb...683
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Vi har heller ingen. Ble sammen da vi var 17. Fordeler og ulemper med det sikkert, men vi har det nå iallefall bra sammen skulle ikke brydd meg om mannen hadde hatt kjærester før meg, sålenge det ikke var noen slitsomme som ikke kunne gå videre Anonymous poster hash: 33baf...546
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Jeg har heller ingen ex, traff mannen da vi var 19. Med unntak av han fra 3.klasse da, han hadde Downs, og jeg antar at jeg forvekslet morsinstinkt med kjærlighet. 😊 Anonymous poster hash: 33f8b...22a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Ingen ex her i gården. Ikkje hatt ons engang. Ble sammens med mannen da jeg var 15. Anonymous poster hash: bd93e...f59
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Neida, vi er flere uten eks. Anonymous poster hash: 300f9...8ab
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #13 Skrevet 29. april 2015 Ble sammen mannen da jeg var 19. Er 35 i dag. Hadde noen forhold før den tid, men ikke noe jeg tenker på som ekser. Anonymous poster hash: f7820...f0b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #14 Skrevet 29. april 2015 Har 2-3 ekser, men ingen jeg forholder meg til i dag eller ha barn med. Heldigvis! Og alle har vært normale og! Forholdene varte bare 3-4 måneder, så det var ingen jeg hadde felles leilighet med el. Jeg blir 34 i år og har vært sammen med mannen siden jeg var 22 år. Veldig fint her vi det og:) Heldigvis! Anonymous poster hash: a2e9b...c02
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #15 Skrevet 29. april 2015 Begynte å tenke på det når jeg ser spørsmål som "har du vært sammen med en som ..osv". Jeg og mannen ble sammen da vi begge var 20 og er fortsatt sammen nå 10år etter. Vet at han er mannen i mitt liv og ville ikke følt meg hel uten ham, han er min bestevenn, føler vi har vokst sammensveiset Vi har begge hatt onenights før vi ble sammen, men ikke noe forhold. Glad jeg slipper å forholde meg til en ex eller om mannen hadde en ex eller barn med exer Anonymous poster hash: f89b2...8c1 Jeg har hatt et par kjærester, men da det er forhold som varte max 2 mnd og jeg var ungdom da, så vet jeg ikke om jeg akkurat kan kalle de exer. Han jeg er sammen med nå er det eneste jeg har hatt seriøst forhold til. Vært sammen i snart 13 år. Anonymous poster hash: 41c08...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå