Gå til innhold

"Skal du gå med den?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste fram en kjole jeg hadde kjøpt til en venninne, og hun spurte om jeg virkelig skulle gå med den. Jeg ble ganske paff og lurte på hva som var galt. Jo, den er lårkort og vi (hun, jeg og andre på vår alder) er for gammelt for slikt.

Kjolen er hvit i heklet/strikket utførelse med ekstra for i singletform på innsiden. Altså den er ikke gjennomsiktig, har lange ermer, er ikke utringet og rekker til litt nedenfor midt på lårene, ikke så langt over knærne. Figurnær, men ikke sånn at den er helt tettsittende heller. Jeg synes den er ganske anstendig jeg da.

Jeg er 34 år. Hva mener dere? Er man for gammel til korte kjoler i den alderen?

Anonymous poster hash: f5f8a...d39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke, så lenge biffgardinene ikke henger å flagrer utenfor. 

Synes det hørtes ut som en fin kjole, og om du liker den synes jeg ikke du skal høre på veninna di!

Anonymous poster hash: d6646...44b
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hjelpe meg! 34 år! Vet du ikke at da er det sorte, vide skjørt til ankelen som gjelder!

Skrevet

Hjelpe meg! 34 år! Vet du ikke at da er det sorte, vide skjørt til ankelen som gjelder!

*fins* Ja, det var det da ;) Jeg ble helt ærlig ganske paff, men når jeg tenker meg om er det faktisk lenge siden jeg så venninnen min i annet enn langbukse eller lange kjoler/skjørt.

HI

Anonymous poster hash: 01f66...9c0

Skrevet

Synes det hørtes ut som en fin kjole, og om du liker den synes jeg ikke du skal høre på veninna di!

Haha! Nei, det gjør de definitivt ikke! ;) Og ja, jeg synes kjolen er nydelig.

HI

Skrevet

Haha! Nei, det gjør de definitivt ikke! ;) Og ja, jeg synes kjolen er nydelig.

HI

Da synes jeg uten tvil du skal bruke kjolen! ;)

Anonymous poster hash: fdc79...748

Skrevet

Haha så teit.

Tenker at sålenge du ikke matcher den ned musefletter er 34 slettes ikke for gammelt

Anonymous poster hash: 0c29c...1e7

Skrevet

Forstår ikke sammenheng mellom alder og klær... Gå med det du vil, det blir drit kjedelig om vi alle går i xu(?) tights og lange kjoler. Til og med musefletter er lov!

Anonymous poster hash: b45c6...c45

Skrevet

Huff då, eg som er 43 har akkurat kjøpt meg ein lårkort kjole, bør visst byte den til fotsid skjønar eg..

Skrevet

Forstår ikke sammenheng mellom alder og klær... Gå med det du vil, det blir drit kjedelig om vi alle går i xu(?) tights og lange kjoler. Til og med musefletter er lov!

Anonymous poster hash: b45c6...c45

Musefletter er lov, det var ment som en spøk ;)

Alt er vel lov, men om du spør her inne får du nok ikke det samme svaret.

Anonymous poster hash: 0c29c...1e7

Skrevet

Kjolen høres veldig fin ut! Bruk den!

Til og med jeg, som er over 40 og veier for mye, bruker kjoler som slutter over kneet... Men ikke hvit...

Anonymous poster hash: 2c3dc...48f

Skrevet

Viste fram en kjole jeg hadde kjøpt til en venninne, og hun spurte om jeg virkelig skulle gå med den. Jeg ble ganske paff og lurte på hva som var galt. Jo, den er lårkort og vi (hun, jeg og andre på vår alder) er for gammelt for slikt.

Kjolen er hvit i heklet/strikket utførelse med ekstra for i singletform på innsiden. Altså den er ikke gjennomsiktig, har lange ermer, er ikke utringet og rekker til litt nedenfor midt på lårene, ikke så langt over knærne. Figurnær, men ikke sånn at den er helt tettsittende heller. Jeg synes den er ganske anstendig jeg da.

Jeg er 34 år. Hva mener dere? Er man for gammel til korte kjoler i den alderen?

Anonymous poster hash: f5f8a...d39

😂 min bestemor på over 70 år bruker korte skjørt 😉

Anonymous poster hash: faded...810

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Huff då, eg som er 43 har akkurat kjøpt meg ein lårkort kjole, bør visst byte den til fotsid skjønar eg..

Nei nå står altså ikke verden til påske! :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...