Gå til innhold

Var denne kjolen fin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruuuuusomt kjedelig for damer med normal kropp og andikt. Såvidt den funker på drop dead gorgeous ansikt og ei med høyde 176+ og 50 kilo....

 

Anonymous poster hash: 5a8c2...224

Skrevet

Den dama er jo ikke 50 kilo da- hun er modell for curvykolleksjonen. Men veldig vakker uansett



Anonymous poster hash: 06f33...05b
Skrevet

Nei den var dessverre ikke pen pga den svarte underkjolen. Blondekjoler bør ha lik farge på blonde og underkjole etter min mening.

Skrevet

Der er utrolig mange flotte kjoler i slik "blonder over"-modell, dette er dessverre ikke en av dem!

 

Anonymous poster hash: 5768f...66c

Skrevet

Den var forferdelig stygg.



Anonymous poster hash: 714d3...238
Skrevet

Nei, denne var ikke noe fin, enig med de som over her skriver at kjole og bonder burde vært i samme farge. Dette ble bare helt feil.



Anonymous poster hash: 60930...898
Skrevet

Vel jeg vet hun ikke er 50 kilo og hun kledde heller ikke kjolen. Hun var ikke høy og tynn nok.

 

Anonymous poster hash: 5a8c2...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...