Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 http://shop.mango.com/NO-en/p1/curvesizes/clothing/dresses/dress-rocio/?id=41067666_88&n=1&s=prendas_violeta.vestidosprendas&ident=0__0_1430299891406&ts=1430299891406 Anonymous poster hash: 06f33...05b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Gruuuuusomt kjedelig for damer med normal kropp og andikt. Såvidt den funker på drop dead gorgeous ansikt og ei med høyde 176+ og 50 kilo.... Anonymous poster hash: 5a8c2...224
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Den dama er jo ikke 50 kilo da- hun er modell for curvykolleksjonen. Men veldig vakker uansett Anonymous poster hash: 06f33...05b
HvittHus Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Nei den var dessverre ikke pen pga den svarte underkjolen. Blondekjoler bør ha lik farge på blonde og underkjole etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Der er utrolig mange flotte kjoler i slik "blonder over"-modell, dette er dessverre ikke en av dem! Anonymous poster hash: 5768f...66c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Den var forferdelig stygg. Anonymous poster hash: 714d3...238
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Nei, denne var ikke noe fin, enig med de som over her skriver at kjole og bonder burde vært i samme farge. Dette ble bare helt feil. Anonymous poster hash: 60930...898
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Vel jeg vet hun ikke er 50 kilo og hun kledde heller ikke kjolen. Hun var ikke høy og tynn nok. Anonymous poster hash: 5a8c2...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå