Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hvor viktig er det at mannen er intelligent (nå diskuteres jo det i en annen tråd), evnt hvor intelligent han er i forhold til om han er: Snill God og flink med barna Praktisk anlagt Flink og gjør mye i hjemmet Omsorgsfull kjæreste Bestevenn Anonymous poster hash: e88f1...6bb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Flink med barna er veldig viktig! Viser de ikke sønnen min oppmerksomhet så mister jeg all interesse for han. Praktisk anlagt er jo veldig greit,men hadde ikke dumpet en mann hvis det viste seg at han ikke er praktisk anlagt Anonymous poster hash: c0607...e5e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Snill, flink med barna, omsorgsfull og bestevenn er og veldig viktige egenskaper i en mann. Så er det så stor forskjell på det å være intelligent. Har datet noen menn, som har vært ekstremt smarte, sitter på store kunnskaper. Men sliter sosialt og i forhold med en dame. Jeg vil heller ha en sosial smart mann. Men det er ikke mange menn jeg møter på, som ikke er smarte nok. Anonymous poster hash: c329e...f30
sug lut Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Hvor viktig er det at mannen er intelligent (nå diskuteres jo det i en annen tråd), evnt hvor intelligent han er i forhold til om han er: Snill God og flink med barna Praktisk anlagt Flink og gjør mye i hjemmet Omsorgsfull kjæreste Bestevenn Anonymous poster hash: e88f1...6bb Han ville aldri vært bestevenn om han var uintelligent.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Snill, flink med barna, omsorgsfull og bestevenn er og veldig viktige egenskaper i en mann. Så er det så stor forskjell på det å være intelligent. Har datet noen menn, som har vært ekstremt smarte, sitter på store kunnskaper. Men sliter sosialt og i forhold med en dame. Jeg vil heller ha en sosial smart mann. Men det er ikke mange menn jeg møter på, som ikke er smarte nok. Anonymous poster hash: c329e...f30 Hva mener du med smarte nok? Hva er smart nok for deg, og hva skal til for at du blir sammen med en? Anonymous poster hash: e88f1...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå