Gå til innhold

Er intelligens viktigere i forholdet enn disse tingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er det at mannen er intelligent (nå diskuteres jo det i en annen tråd), evnt hvor intelligent han er i forhold til om han er:

Snill

God og flink med barna

Praktisk anlagt

Flink og gjør mye i hjemmet

Omsorgsfull kjæreste

Bestevenn

Anonymous poster hash: e88f1...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink med barna er veldig viktig!

Viser de ikke sønnen min oppmerksomhet så mister jeg all interesse for han.

Praktisk anlagt er jo veldig greit,men hadde ikke dumpet en mann hvis det viste seg at han ikke er praktisk anlagt :P

Anonymous poster hash: c0607...e5e
Skrevet

Snill, flink med barna, omsorgsfull og bestevenn er og veldig viktige egenskaper i en mann. Så er det så stor forskjell på det å være intelligent. Har datet noen menn, som har vært ekstremt smarte, sitter på store kunnskaper. Men sliter sosialt og i forhold med en dame. Jeg vil heller ha en sosial smart mann. Men det er ikke mange menn jeg møter på, som ikke er smarte nok.

Anonymous poster hash: c329e...f30
Skrevet

Hvor viktig er det at mannen er intelligent (nå diskuteres jo det i en annen tråd), evnt hvor intelligent han er i forhold til om han er:

Snill

God og flink med barna

Praktisk anlagt

Flink og gjør mye i hjemmet

Omsorgsfull kjæreste

Bestevenn

Han ville aldri vært bestevenn om han var uintelligent.

Skrevet

Snill, flink med barna, omsorgsfull og bestevenn er og veldig viktige egenskaper i en mann. Så er det så stor forskjell på det å være intelligent. Har datet noen menn, som har vært ekstremt smarte, sitter på store kunnskaper. Men sliter sosialt og i forhold med en dame. Jeg vil heller ha en sosial smart mann. Men det er ikke mange menn jeg møter på, som ikke er smarte nok.

Anonymous poster hash: c329e...f30

Hva mener du med smarte nok? Hva er smart nok for deg, og hva skal til for at du blir sammen med en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...