Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Det går i ett... og han er så opptatt hele tiden. Han jobber 100% og så trener han 2-3 ganger i uken på kveldene. Jeg jobber 2 kvelder i uken... så da er det liksom ikke noe igjen føler jeg... er kanskje kravstor? Men, jeg er også kronisk syk. Alltid sliten, vondt i hodet. Klager sjelden over det. Men blir så sint når vi aldri ser hverandre, gjør koselige ting - når min mann prøver "få seg sex"!! Jeg er redd jeg ikke tenner på han egentlig... Hvem er han som tror han kan komme tavse på meg?!?? Han har jo ikke invistert noe i meg på åresvis, er jeg kun interessant i senga? Tenkte her om dagen at jeg og har jo 100% ansvar for å få det til å fungere! Planla en romantisk kveld med god mat og vin ute på byen, og ungefri til dagen etter... men så kom jeg på, jeg har jo ikke lyst til å tilbringe en slik kveld med han! :( Hvordan skal jeg håndtere meg selv i forhold til forholdet når jeg ikke en gang har lyst til å jobbe med forholdet... Jeg har egentlig bare lyst til å bo sammen som "venner"... nærmest kollektiv, ja - for ungenes skyld...og litt min... Han er jo så snill og trygg, men det er NULL gnist! Han selv gjør ikke så mye annet enn å snakke om hvor deilig bollemus jeg har, hvor kåt han er på meg, at han vil ta en kjappis med meg når minstemann på 2 år se på Ipaden sin... Blææærk! Føler alt han gjør som er hyggelig med meg er for å byggge opp til sex! FEDD UPP!!!! Anonymous poster hash: 853b1...427
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som du må jobbe litt med deg selv her. Mannen din har lyst på deg. Menn er ofte enkle der. Komplimenter og ønske om sex er gode tegn fra en mann. Hvis du fortsetter slik du gjør vil han snart gi opp og føle seg uønsket (og det er han jo). Da kan du glemme å fikse forholdet. Du har muligheten nå, grip den mens du kan eller innse at forholdet er over. Det skader aldri å snakke sammen heller da. Prioriter tid sammen i fred og ro. Fortell han hvordan du føler det så vil han, hvis han er en oppegående mann, gjøre sitt beste for å bedre situasjonen. Det forutsetter selvsagt at også du gjør en innsats. Gresset er alltid grønnest der man vanner og gjødsler. Lykke til. Det høres ut som dere har noe som er verdt å jobbe for. Anonymous poster hash: 9b16f...45b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som du må jobbe litt med deg selv her. Mannen din har lyst på deg. Menn er ofte enkle der. Komplimenter og ønske om sex er gode tegn fra en mann. Hvis du fortsetter slik du gjør vil han snart gi opp og føle seg uønsket (og det er han jo). Da kan du glemme å fikse forholdet. Du har muligheten nå, grip den mens du kan eller innse at forholdet er over. Det skader aldri å snakke sammen heller da. Prioriter tid sammen i fred og ro. Fortell han hvordan du føler det så vil han, hvis han er en oppegående mann, gjøre sitt beste for å bedre situasjonen. Det forutsetter selvsagt at også du gjør en innsats. Gresset er alltid grønnest der man vanner og gjødsler. Lykke til. Det høres ut som dere har noe som er verdt å jobbe for. Anonymous poster hash: 9b16f...45b Ja, men han vil jo KUN ha sex... ikke noe annet. Sex vil han har når han kommer hjem etter trening i 22 tiden. Da har jeg gjort leksene med ungene, laget middag, ryddet, leket osv osv.. og er så sliten jeg knapt orker hente meg ett glass vann! Skal jeg bare "late ønske" sex, for å tilfredsstille han da? For jeg orker ikke jobbe meg frem til en orgasme, jeg er dødsliten. Jeg er foresten IKKE interessert i noe ny mann... ryker dette forholdet skal jeg ALDRI ha ny mann! Det er 100% sikkert! Takk for at du svarer... så godt å lufte mine "svarte tanker" med noe... HI Anonymous poster hash: 853b1...427
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Du har ikke noen gang tenkt på at menn og kvinner er forskjellige da....? Og at for menn ligger det kanskje mer i å uttrykke ønske om sex enn kun utløsning? Min mann skipper også gjerne "kosen" og går rett på sex, rett og slett fordi han ikke har samme interesse av kos, men ser på sex som "kos". Anonymous poster hash: c9ad1...df5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Hva med at dere bytter litt på. Han trener 1 gang i uka og du 1. En kveld skal dere ha sammen:) Trening gir overskudd 😊 Anonymous poster hash: 2e2fb...bc3
Himmel og hav Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Du får si det som det er, at du ikke orker sex når du er utslitt og tynget av alt ansvaret for a/s familien, men at det kanskje hadde vært deilig med en klem, eller sitte i armkroken litt. Så tror jeg dere bør ta en ordentlig prat. Dere har antagelig helt ulik oppfatning av hvordan dette forholdet fungerer, og slik det er nå er det ikke en god løsning for begge parter. Du må dessuten tenke nøye over om dette er liv laga for deg, og hvilke konkrete endringer som må til for at du skal ha hodet over vannet. Forhold, nærhet og intimitet er noe som treger vedlikehold for å eksistere, og dere må sammen skape rom for det. Det trenger ikke å være de store tingene, men f. eks at dere en kveld i uka setter dere ned sammen og ser en episode av en serie dere liker, inntil hverandre i sofaen. At dere setter av 10 minutter etter ungene har lagt seg og snakker om forholdet deres. Her må begge inn og reparere.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som du må jobbe litt med deg selv her. Mannen din har lyst på deg. Menn er ofte enkle der. Komplimenter og ønske om sex er gode tegn fra en mann. Hvis du fortsetter slik du gjør vil han snart gi opp og føle seg uønsket (og det er han jo). Da kan du glemme å fikse forholdet. Du har muligheten nå, grip den mens du kan eller innse at forholdet er over. Det skader aldri å snakke sammen heller da. Prioriter tid sammen i fred og ro. Fortell han hvordan du føler det så vil han, hvis han er en oppegående mann, gjøre sitt beste for å bedre situasjonen. Det forutsetter selvsagt at også du gjør en innsats. Gresset er alltid grønnest der man vanner og gjødsler. Lykke til. Det høres ut som dere har noe som er verdt å jobbe for. Anonymous poster hash: 9b16f...45b Ja, men han vil jo KUN ha sex... ikke noe annet. Sex vil han har når han kommer hjem etter trening i 22 tiden. Da har jeg gjort leksene med ungene, laget middag, ryddet, leket osv osv.. og er så sliten jeg knapt orker hente meg ett glass vann! Skal jeg bare "late ønske" sex, for å tilfredsstille han da? For jeg orker ikke jobbe meg frem til en orgasme, jeg er dødsliten. Jeg er foresten IKKE interessert i noe ny mann... ryker dette forholdet skal jeg ALDRI ha ny mann! Det er 100% sikkert! Takk for at du svarer... så godt å lufte mine "svarte tanker" med noe... HI Anonymous poster hash: 853b1...427 Neida, du skal selvsagt ikke ha pliktsex. Dere må prate sammen så han forstår at han kanskje må yte litt mer på hjemmebane for at du skal få overskudd til å ha sex. Menn tror ofte at antydninger om sex er gode komplimenter. De trenger ofte litt trening for å skjønne at det går an å være hyggelig uten at det ligger sexantydninger skjult under. Jeg måtte som sikkert de aller fleste andre, også bruke litt tid på å få mannen min til å skjønne at jeg får bedre utbytte av sexen hvis hverdagen fungerer greit. Han var lærevillig og er i dag et prakteksemplar😍 Jeg håper du får gehør for dette hos mannen din også så dere kan ha det bra igjen. Klem Anonymous poster hash: 9b16f...45b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som du må jobbe litt med deg selv her. Mannen din har lyst på deg. Menn er ofte enkle der. Komplimenter og ønske om sex er gode tegn fra en mann. Hvis du fortsetter slik du gjør vil han snart gi opp og føle seg uønsket (og det er han jo). Da kan du glemme å fikse forholdet. Du har muligheten nå, grip den mens du kan eller innse at forholdet er over. Det skader aldri å snakke sammen heller da. Prioriter tid sammen i fred og ro. Fortell han hvordan du føler det så vil han, hvis han er en oppegående mann, gjøre sitt beste for å bedre situasjonen. Det forutsetter selvsagt at også du gjør en innsats. Gresset er alltid grønnest der man vanner og gjødsler. Lykke til. Det høres ut som dere har noe som er verdt å jobbe for. Anonymous poster hash: 9b16f...45b Ja, men han vil jo KUN ha sex... ikke noe annet. Sex vil han har når han kommer hjem etter trening i 22 tiden. Da har jeg gjort leksene med ungene, laget middag, ryddet, leket osv osv.. og er så sliten jeg knapt orker hente meg ett glass vann! Skal jeg bare "late ønske" sex, for å tilfredsstille han da? For jeg orker ikke jobbe meg frem til en orgasme, jeg er dødsliten. Jeg er foresten IKKE interessert i noe ny mann... ryker dette forholdet skal jeg ALDRI ha ny mann! Det er 100% sikkert! Takk for at du svarer... så godt å lufte mine "svarte tanker" med noe... HI Anonymous poster hash: 853b1...427 Neida, du skal selvsagt ikke ha pliktsex. Dere må prate sammen så han forstår at han kanskje må yte litt mer på hjemmebane for at du skal få overskudd til å ha sex. Menn tror ofte at antydninger om sex er gode komplimenter. De trenger ofte litt trening for å skjønne at det går an å være hyggelig uten at det ligger sexantydninger skjult under. Jeg måtte som sikkert de aller fleste andre, også bruke litt tid på å få mannen min til å skjønne at jeg får bedre utbytte av sexen hvis hverdagen fungerer greit. Han var lærevillig og er i dag et prakteksemplar Jeg håper du får gehør for dette hos mannen din også så dere kan ha det bra igjen. Klem Anonymous poster hash: 9b16f...45b HI her: Så snille dere er som bruker tid og energi på meg, tusen takk! Jeg er desverre på et pukt nå i livet at det hjelper ikke om han gjør husarbeid, gjør gøye ting med ungene... jeg trenger påfyll av det som gjør at jeg kan se på han som en kjæreste... Det som var FØR barn, jobb, trening osv... Gnisten mangler... og jeg vet ikke helt hva som skal til for å finne den igjen. Jeg elsker jo når vi er sammen egentlig...men har begynt å mislike det, for da er det KUN sex som skal være prioritet nummer 1... HANS behov kommer først...og mine kommer ikke 2. eller 3. heller. Jeg føler treningen er viktigere enn meg. Føler meg direkte nedprioritert av den rett og slett. Jeg har snakket med han om dette mange ganger... men han føler han gjør så godt han kan, og han ønsker jo sex med meg fordi han LIKER meg sier han. Komlplisert... tror vi trenger parterapi, og om det ikke hjelper så vet jeg ikke helt om vi noen gang kan bli lykkelig igjen sammen. Kanskje vi har vokst i fra hverandre? Vi har vært sammen i 17 år... og jeg elsker han 100%... men tenner ikke på han. Dumme, dumme, dumme meg!!!!!! Kunne ønske jeg bare kunne vært fornøyd, skrudd på en knapp når jeg skulle vært kåt osv osv! Føler meg som et håpløst kvinnfolk Anonymous poster hash: 853b1...427
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Det går i ett... og han er så opptatt hele tiden. Han jobber 100% og så trener han 2-3 ganger i uken på kveldene. Jeg jobber 2 kvelder i uken... så da er det liksom ikke noe igjen føler jeg... er kanskje kravstor? Men, jeg er også kronisk syk. Alltid sliten, vondt i hodet. Klager sjelden over det. Men blir så sint når vi aldri ser hverandre, gjør koselige ting - når min mann prøver "få seg sex"!! Jeg er redd jeg ikke tenner på han egentlig... Hvem er han som tror han kan komme tavse på meg?!?? Han har jo ikke invistert noe i meg på åresvis, er jeg kun interessant i senga? Tenkte her om dagen at jeg og har jo 100% ansvar for å få det til å fungere! Planla en romantisk kveld med god mat og vin ute på byen, og ungefri til dagen etter... men så kom jeg på, jeg har jo ikke lyst til å tilbringe en slik kveld med han! :( Hvordan skal jeg håndtere meg selv i forhold til forholdet når jeg ikke en gang har lyst til å jobbe med forholdet... Jeg har egentlig bare lyst til å bo sammen som "venner"... nærmest kollektiv, ja - for ungenes skyld...og litt min... Han er jo så snill og trygg, men det er NULL gnist! Han selv gjør ikke så mye annet enn å snakke om hvor deilig bollemus jeg har, hvor kåt han er på meg, at han vil ta en kjappis med meg når minstemann på 2 år se på Ipaden sin... Blææærk! Føler alt han gjør som er hyggelig med meg er for å byggge opp til sex! FEDD UPP!!!! Anonymous poster hash: 853b1...427 Jeg tror du føler du tar det aller meste av tyngden og at han "bare flyte oppå" og kommer og krever sex når han finner det for godt...-Dere må få mer tid sammen og han må være mere hjemme og ta seg av de huslige sysler og barna. Du må komme deg mere ut. Det ar du er sykemeldt betyr ikke at du skal gjøre alt i huset (da kunne du jo gått på jobb om du kunne holde på i huset hele dagen). Dere skal dele husarbeid og tid med barna 50/50. Dette må du kreve. Hvis han ikke vil gå med på det er det fvk neste. Lykke til! Anonymous poster hash: ddb24...bcb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som du må jobbe litt med deg selv her. Mannen din har lyst på deg. Menn er ofte enkle der. Komplimenter og ønske om sex er gode tegn fra en mann. Hvis du fortsetter slik du gjør vil han snart gi opp og føle seg uønsket (og det er han jo). Da kan du glemme å fikse forholdet. Du har muligheten nå, grip den mens du kan eller innse at forholdet er over. Det skader aldri å snakke sammen heller da. Prioriter tid sammen i fred og ro. Fortell han hvordan du føler det så vil han, hvis han er en oppegående mann, gjøre sitt beste for å bedre situasjonen. Det forutsetter selvsagt at også du gjør en innsats. Gresset er alltid grønnest der man vanner og gjødsler. Lykke til. Det høres ut som dere har noe som er verdt å jobbe for. Anonymous poster hash: 9b16f...45b Ja, men han vil jo KUN ha sex... ikke noe annet. Sex vil han har når han kommer hjem etter trening i 22 tiden. Da har jeg gjort leksene med ungene, laget middag, ryddet, leket osv osv.. og er så sliten jeg knapt orker hente meg ett glass vann! Skal jeg bare "late ønske" sex, for å tilfredsstille han da? For jeg orker ikke jobbe meg frem til en orgasme, jeg er dødsliten. Jeg er foresten IKKE interessert i noe ny mann... ryker dette forholdet skal jeg ALDRI ha ny mann! Det er 100% sikkert! Takk for at du svarer... så godt å lufte mine "svarte tanker" med noe... HI Anonymous poster hash: 853b1...427 Neida, du skal selvsagt ikke ha pliktsex. Dere må prate sammen så han forstår at han kanskje må yte litt mer på hjemmebane for at du skal få overskudd til å ha sex. Menn tror ofte at antydninger om sex er gode komplimenter. De trenger ofte litt trening for å skjønne at det går an å være hyggelig uten at det ligger sexantydninger skjult under. Jeg måtte som sikkert de aller fleste andre, også bruke litt tid på å få mannen min til å skjønne at jeg får bedre utbytte av sexen hvis hverdagen fungerer greit. Han var lærevillig og er i dag et prakteksemplar Jeg håper du får gehør for dette hos mannen din også så dere kan ha det bra igjen. Klem Anonymous poster hash: 9b16f...45b HI her: Så snille dere er som bruker tid og energi på meg, tusen takk! Jeg er desverre på et pukt nå i livet at det hjelper ikke om han gjør husarbeid, gjør gøye ting med ungene... jeg trenger påfyll av det som gjør at jeg kan se på han som en kjæreste... Det som var FØR barn, jobb, trening osv... Gnisten mangler... og jeg vet ikke helt hva som skal til for å finne den igjen. Jeg elsker jo når vi er sammen egentlig...men har begynt å mislike det, for da er det KUN sex som skal være prioritet nummer 1... HANS behov kommer først...og mine kommer ikke 2. eller 3. heller. Jeg føler treningen er viktigere enn meg. Føler meg direkte nedprioritert av den rett og slett. Jeg har snakket med han om dette mange ganger... men han føler han gjør så godt han kan, og han ønsker jo sex med meg fordi han LIKER meg sier han. Komlplisert... tror vi trenger parterapi, og om det ikke hjelper så vet jeg ikke helt om vi noen gang kan bli lykkelig igjen sammen. Kanskje vi har vokst i fra hverandre? Vi har vært sammen i 17 år... og jeg elsker han 100%... men tenner ikke på han. Dumme, dumme, dumme meg!!!!!! Kunne ønske jeg bare kunne vært fornøyd, skrudd på en knapp når jeg skulle vært kåt osv osv! Føler meg som et håpløst kvinnfolk Anonymous poster hash: 853b1...427 Du er da absolutt ikke håpløs. Kanskje det du trenger er litt egentid. Møte venninner, gjøre noe du har lyst til og få inspirasjon til å leve igjen? Det kan fort bli litt slitasje i et langt forhold hvis man går oppå hverandre hele tiden. Mannen din prioriterer trening så du må jo kunne få noen timer til deg selv innimellom du også. Jeg tror dere ville fått mange av de samme forslagene som du har fått i denne tråden hos en parterapeut. Det er mange kloke velmenende damer her inne vet du😄. Jeg tror veldig mange av oss har vært eller er der du er. Håper dere får orden på forholdet og at du igjen oppdager den mannen du forelsket deg i for mange år siden. Han finns der inne, men i en hektisk hverdag er det ikke så lett å se. Anonymous poster hash: 9b16f...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå