Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Fikk plutselig diaré her... Noe som passer sykt dårlig ... Ikke syk, men det bare kom... Anonymous poster hash: 47bf0...eee
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Tviler på du kan det. Jeg er ikke i form om dagen og ringte legen for å spørre om jeg kunne ta smertestillende, fikk anbefalt og ikke bruke verken det eller vanlig nesespray. Så da ville jeg i såfall ringt legen og spurt, kan jo være de har et bedre alternativ! Anonymous poster hash: 0ac18...415
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Du får sjekke pakningsvedlegget, det skal stå der. Anonymous poster hash: 5b798...f6b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Erfaring med bruk hos gravide er begrenset, men systemisk absorpsjon er liten fra tarmen. Ville ikke brukt det i 1. trimester, dette er mest sårbart ift skader. Så da må du vurdere nytten opp mot risiko, evt ta en snakk med legen din. Jeg ville nok ha holdt meg i nærheten av en do og drukket masse istedet. Anonymous poster hash: 6c384...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå