Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Nå må jeg bare legge ifra meg alt dette et sted så her kommer det!! Jeg er i så utrolig dårlig form i dag!! Jeg har vondt i hele kroppen, følelsen av at jeg har influensa og er rå sliten!!Må sove og slappe av for å bli bedre, men får ikke sove eller slappet skikkelig av. Ettermiddagen er stappet full og ute snør det store snøfiller!!! Jeg er egentlig veldig heldig og velsignet med mange gode ting, men hittil i dag har dagen vært en skikkelig drittdag og det er så vanskelig å løfte blikket å se de gode tingene! Anonymous poster hash: 40ca0...56e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 God bedring! 🌸 Kan jeg klage jeg og? Har slitt med noe til og fra i 4 år uten å få en diagnose, har heldigvis hatt lange gode periode og korte dårlige. Men nå har jeg slått personlig rekord i en dårlig periode. Ble dårlig i januar og er ennå dårlig Har to ganger følt meg topp i noen få dager men så kom det tilbakefall, det siste tilbakefallet kom i helga. Veldig nedtur, ligger nå på sofen og vil egentlig bare gråte. Er så lei. Men trøster meg med at jeg skal på sykehuset i morgen for undersøkelser. Skremmende i ha vært så lenge dårlig og med tilbakefall. Jeg tror jeg vet hva som feiler meg, vil ikke legge ut om det her i tilfelle jeg tar feil. Håper på en diagnose denne gangen!! Anonymous poster hash: da3e9...1cf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Det er bare å klage! Jeg er langt ifra den eneste som sliter innimellom,selv om det av og til virker sånn. Jeg har en diagnose. Jeg klarer som regel å se små bedringer fra måned til måned, men noen dager er bare tøffere enn andre😵. Jeg håper du får en diagnose og hjelp snart. Utrolig tøft å ikke få verken svar eller hjelp. Lykke til😃 Anonymous poster hash: 40ca0...56e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Jeg vil også klage😁 Drittdag. Trøtt etter for lite søvn....igjen. Null sex på 4 uker tilogmed vibratoren har streiket😩 Sur og grinete gubbe. Han må rydde kjøkkenet stakkar... Ungene vil ikke på skolen. Kjempehaug med skittentøy. Men jeg er frisk og rask i kroppen da😁 Anonymous poster hash: a0b37...a56
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Min tur til å klage: Jeg er en ubrukelig idiot som ikke får til noen ting. Jeg er gravid student og rekker ikke å opparbeide meg rett til foreldrepenger. Jeg kommer ikke til å klare å levere masteroppgaven til fristen fordi jeg er en lat tullekjerring som ikke har skrevet noe som helst omtrent på mange måneder. Jeg får ikke stipend til høsten fordi jeg da ligger 60 studiepoeng etter med studiene fordi jeg ikke leverer masteroppgaven til fristen nå. Familieøkonomien går til helvete på grunn av meg, og jeg må ut i jobb kort tid etter fødsel på grunn av det. På tross av dette evner jeg ikke å ta meg sammen og fylles med mer og mer selvforakt for hver dag som går. Hvorfor er jeg så patetisk? Skylder på umedisinert ADHD, men det er bare bullshit, det er bare det at jeg er lat og dum og ikke klarer å ta tak i meg selv og komme i gang med det jeg må gjøre. Ikke har jeg gjort det jeg skal av modellering når det gjelder en kake jeg må ha ferdig snart heller. Og det blir det ikke tid til senere, fordi vi skal ha besøk hele langhelgen. Faen faen faen. Takk for at jeg fikk syte litt. Anonymous poster hash: a754d...4ee
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Hiver meg med. Høygravid med maserier fra hel.... som aldri går videre til fødsel. Har så intense smerter i hele kroppen, og er fullstendig utmattet. Toåringen er gørrsyk og grinete, mannen jobber overtid hele denne uka... Jeg får ikke sove om nettene, er det ikke kramper, er det kribling og kløe, er det ikke det at jeg må tisse for n'te gang, er det fordi jeg er så kvalm og har intens halsbrann... Og er det ikke noe av det, kan jeg garantere at ungen er våken. AAAAAARH! Anonymous poster hash: bbba3...ac9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Jeg gikk over kaloriintaket mitt i lifesum i dag. Jeg er så dom Anonymous poster hash: f556b...b70
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Jeg og!! Sykemeldt for det man kan ha når man er gravid og bare 20 uker på vei.. Klarer ingenting og leiligheten renner over av skittentøy, rent tøy, oppvask og annet. I tillegg så har møkkabikkja til samboeren blitt dårlig i magen så han må ut hele tiden.. Her i går sto dritspruten rett i veggen... Anonymous poster hash: 501ac...4b3
¤Hippie¤ Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 God bedring! 🌸 Kan jeg klage jeg og? Har slitt med noe til og fra i 4 år uten å få en diagnose, har heldigvis hatt lange gode periode og korte dårlige. Men nå har jeg slått personlig rekord i en dårlig periode. Ble dårlig i januar og er ennå dårlig Har to ganger følt meg topp i noen få dager men så kom det tilbakefall, det siste tilbakefallet kom i helga. Veldig nedtur, ligger nå på sofen og vil egentlig bare gråte. Er så lei. Men trøster meg med at jeg skal på sykehuset i morgen for undersøkelser. Skremmende i ha vært så lenge dårlig og med tilbakefall. Jeg tror jeg vet hva som feiler meg, vil ikke legge ut om det her i tilfelle jeg tar feil. Håper på en diagnose denne gangen!! Anonymous poster hash: da3e9...1cf Vil du sende meg pm? Litt nysgjerrig siden jeg er i noe lignende situasjon😊
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Skulle akkurat til å klage litt jeg og, men innser plutselig at jeg egentlig har det ganske greit... Anonymous poster hash: d1a32...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå