Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hvordan bør en fordele utgiftene når begge har barn fra tidligere forhold? Anonymous poster hash: 0cddd...c8c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Her er det hans, mitt og vårt barn. Alt er felles. Anonymous poster hash: 8c2d7...da6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Her har han et barn fra før, ingen felles. Vi deler matutgifter likt, ellers tar han alle utgifter på barnet. Anonymous poster hash: 92278...31a
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Vi har mine og dine. Har en felleskonto hvor vi overfører lik sum hver mnd. Her går det til mat,felles,bensin ol. Vi betaler for hver våre barn når det kommer til klær,ssfo og slikt
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Hadde et barn fra tidligere jeg da og vi har et felles nå. Alt overføres på en felles konto, så betaler vi jo regningene. Vi er en familie!! Anonymous poster hash: e8093...f3d
Roheryn Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Alt er vårt. Vi er en familie, og det blir bare rart hvis en av oss skal ha mer penger enn den andre. Har en regningskonto, en brukskonto og en til lån/forsikring, og alt som kommer inn fordeles mellom kontoene alt etter hvor det behøves (og evt overskudd går til sparing). Begge disponerer selvsagt alle kontoer.
Appelsinpiken Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Han har et fra før, og så har vi felles barn. Vi har felles økonomi, der alt går i og fra samme pott.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Jeg mener at vi skal betale 50% hver av mat og faste utgifter i mnd, men at vi selv betaler for klær og aktiviteter for barna våre. Dette er noe samboeren min ikke er enig i siden barna hans har dyre hobbyer, mens barna mine kun går på friidrett. HI Anonymous poster hash: 0cddd...c8c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Jeg ønsket opprinnelig fellesøkonomi,mens samboeren min ønsket slik vi har det idag. Og jeg ser nå at jeg liker den ordningen som vi har idag. Samboeren min har to barn annenhver uke på snart 9 og 12. Han deler SFO regningen på 9åringen med sin eks. Mens jeg har et barn på 8år som er hos faren sin annenhver helg. Jeg får bidrag av eks og betaler hennes SFO selv. Og jeg mottar hjelpestønad på henne pga særskilte behov. Klær,fritidsaktiviteter står jeg for til mitt barn og han til sine barn. Samboeren og eks har ikke noe bidrag mellom. Barna hans kommer ofte i for små klær og slitte klær til oss,og min samboer har snakket med henne om dette mange ganger. Blir ikke noe bedre. Anonymous poster hash: fbaa8...7b1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Jeg mener at vi skal betale 50% hver av mat og faste utgifter i mnd, men at vi selv betaler for klær og aktiviteter for barna våre. Dette er noe samboeren min ikke er enig i siden barna hans har dyre hobbyer, mens barna mine kun går på friidrett. HI Anonymous poster hash: 0cddd...c8c ..... Har ikke barna en mor som også skal bidra? Anonymous poster hash: 9d03e...453
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Jeg mener at vi skal betale 50% hver av mat og faste utgifter i mnd, men at vi selv betaler for klær og aktiviteter for barna våre. Dette er noe samboeren min ikke er enig i siden barna hans har dyre hobbyer, mens barna mine kun går på friidrett. HI Anonymous poster hash: 0cddd...c8c Jeg er enig med deg, HI. Anonymous poster hash: 7b825...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå