Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Han er: Blid Noe humørsyk Høyt temperament Utadvendt Stor selvtillit Egoistisk Treg Kreativ Intelligent "Handyman" Teoretiker og praktisk anlagt Trives i store forsamlinger Uredd - tørr å drite seg ut Den som snakker høyest (og mest) Sjarmerende Flink med ord Trener, tar vare på kroppen sin Lavt utdannet, hopper mellom jobber Har barn med flere damer Drikker lite/sjeldent Har få venner Gjør seg fort upopulær pga sterke meninger Bruker mye penger på seg selv --------------------------------------------------- Hva tenker du om denne mannen? Anonymous poster hash: 0eaa5...094
Gjest Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Løp...om det er kjærsten din! Eller om det er en du dater. Høres ustrukturert ut hele mannen!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 At han er en godt voksen, UMODEN mann. Anonymous poster hash: fc9a4...e0f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Kunne taklet alt unntatt "gjør seg upopulær pga sterke meninger" En ting er å stå for noe, men folk som konsekvent tråkker folk på tærne er usexy. Anonymous poster hash: 391e1...ad8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Kan legge til noe mer, ang utseende: Høy Slank Flat rumpe Lite hår (måne) Virker kontrollerende Har sterke meninger om andre Småfrekk Har tro på de han er glad i Prøver å bygge opp selvtilliten til sine nærmeste Prioriterer søvn, sex og avslapping forran jobb, avtaler, barnas aktiviteter, møter, osv Høy seksuell appetitt Hi Anonymous poster hash: 0eaa5...094
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som en med psykopatiske trekk/manipulativ. LØP Anonymous poster hash: 9b34a...e03
Roheryn Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Meget skeptisk til temperament, kontrollerende, egoistisk osv... ikke kjærestemateriale i min verden. Kombinert med ustabil jobbsituasjon og at han fort gjør seg til uvenner med folk, sier det mye om at dette neppe er en hyggelig mann å tilbringe tid sammen med.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Run for your life tenker jeg da. Men det gjør du garantert ikke, fordi du tror at du kan forandre han. Håper ikke du har barn. Anonymous poster hash: d72ee...852
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Ikke noe å satse på. For tungt på minussiden for meg. Anonymous poster hash: 26644...bf9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Run for your life tenker jeg da. Men det gjør du garantert ikke, fordi du tror at du kan forandre han. Håper ikke du har barn. Anonymous poster hash: d72ee...852 Jeg har barn fra før, men vi har ikke barn sammen. Anonymous poster hash: 0eaa5...094
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #13 Skrevet 29. april 2015 Høres ut som min psykopat-eksmann :/ Kan ikke holde på jobber, rakker ned på andre, egoistisk livsstil, trenger mye oppmerksomhet and the list goes on.. Alltid var det en konflikt i en eller annen retning. Det var deilig når den var rettet mot andre. Da fikk jeg fred:/ Anonymous poster hash: b1eac...68b
overlord Skrevet 29. april 2015 #14 Skrevet 29. april 2015 Disse tre punktene hadde fått meg til å skygge banen: Lavt utdannet, hopper mellom jobber Har barn med flere damerHar få venner De andre punktene er ikke isolert sett noen krise.
Monica Skrevet 29. april 2015 #15 Skrevet 29. april 2015 Jeg er singel og dater. Hadde jeg møtt denne mannen, hadde jeg løpt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. april 2015 #17 Skrevet 29. april 2015 En sekk full av negative egenskaper! Løp fortere enn svint... Det ville jeg ha gjort. En partner skal være, uselvisk, god, raus, stabil, trygg og solid. Men, som jeg har tenkt mange ganger, noen må jo tydeligvis ville ha disse idiotene og, utrolig nok!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #18 Skrevet 29. april 2015 Jeg tenker at han ikke er min "type" og ikke en mann jeg ville datet. Har flere positive kvaliteter som jeg ser etter, men andre sider som trekker for mye ned. Smak og behag. Anonymous poster hash: 4d70c...339
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #19 Skrevet 29. april 2015 RUN! Anonymous poster hash: c5a1a...774
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #20 Skrevet 29. april 2015 Kom deg vekk før det er for sent. Anonymous poster hash: b5319...c35
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #21 Skrevet 29. april 2015 Han høres ut som en energisk fyr mann lett kan bli betatt av om man liker typen. Og han minner meg fryktelig om min eks, som jeg endelig har blitt kvitt. Alle disse sterke, provoserende meningene, humørsvigningene og det sterke fokuset på seg selv, det er en lettelse å bli kvitt. Anonymous poster hash: e7878...5d8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #22 Skrevet 29. april 2015 Egoistisk Høyt temperament Humørsyk. Allerede der faller jeg av. Du understreker egoismen hans når du skriver at han også prioriterer egen søvn, sex og avslapping foran jobb, avtaler, barnas aktiviteter, møter, osv. Når han i tillegg er kontrollerende, har så sterke meninger om andre og er så småfrekk at han gjør seg fort upopulær og har få venner... da er han ikke noe å samle på! Hvis du fortsetter et forhold til denne mannen så ber du om problemer, Hi! Du har barn fra før - da har du et ansvar for å ikke gå inn i forhold til så destruktive menn som det denne er. Du kommer til å få store problemer med denne mannen. Hans positive sider er ikke i nærheten av å være nok for å forsvare å holde ut hans negative sider. En mann som kommer på kant med andre, som er egoistisk og kontrollerende og prioriterer egen avslapping foran barn og jobb..... ser du ikke selv at du bør komme deg unna denne mannen?? Anonymous poster hash: 85439...b85
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #23 Skrevet 29. april 2015 Run for your life tenker jeg da. Men det gjør du garantert ikke, fordi du tror at du kan forandre han. Håper ikke du har barn. Anonymous poster hash: d72ee...852 Jeg har barn fra før, men vi har ikke barn sammen. Anonymous poster hash: 0eaa5...094 Like skremmende. Håper ikke du utsetter barna for den taperen der. Anonymous poster hash: d72ee...852
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #24 Skrevet 30. april 2015 Run for your life tenker jeg da. Men det gjør du garantert ikke, fordi du tror at du kan forandre han. Håper ikke du har barn. Anonymous poster hash: d72ee...852 Jeg har barn fra før, men vi har ikke barn sammen. Anonymous poster hash: 0eaa5...094 Like skremmende. Håper ikke du utsetter barna for den taperen der. Anonymous poster hash: d72ee...852 Nei, jeg har ikke planer om det lengre. Han er litt av den typen som bare gjør deg så tiltrukket, som om han har en slags makt over deg. Men ikke lengre. Hjelper en god del bare å utveksle tanker med dete også, tusen takk! Hi Anonymous poster hash: 0eaa5...094
Hjertefru Skrevet 30. april 2015 #25 Skrevet 30. april 2015 Oi, litt av en energibunt. Skjønner godt at man kan la seg sjarmere. Greit nok det, men det er særlig to ting her: Ugreit å prioritere sex og søvn foran barn og jobb.. Enda mer ugreit å gjøre seg til uvenn med Gud og hvermann. Akkurat det punktet er for meg et kraftig faresignal. Begge disse trekkene kjennetegner psykopater, uten at jeg sier at han er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå