Gå til innhold

Hvor handler dere kule klær til 11-åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er for stor for barneavd. og for liten for voksenavd.   Sukk, klessskapet hennes inneholder snart ikke klær hun kan/vil bruke.

Anonymous poster hash: 55209...943
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg på tynn is her nå, men er det ikke butikker ala WOW som gjelder i den alderen tro?

Anonymous poster hash: 720a1...657

Skrevet

Hvilken størrelse bruker hun da? HM har klær opp til 164 eller 170 på barneavdelingen, og det er jo ikke barnslige klær. Samme gjelder vel flere av kjedebutikkene.

Anonymous poster hash: 50a70...faa

Skrevet

Barneavd på kjedebutikkene går opp til 170.

Skrevet

Bik bok og Monki er det store her..

Anonymous poster hash: 86481...cf8

Skrevet

jeg skrev kanskje litt feil når jeg skrev at hun er for stor for barneavd. Det er mer at klærne er barnslige enn at størrelsen ikke passer. WOW liker hun ikke, for mye rosa. Monki er for spesiell. Hennes er en mulighet, Lindex og Kappahl finner hun ikke noe på.

Anonymous poster hash: 55209...943
Skrevet

Her vi bor er den en butikk som heter Spor1. De selger bestseller klær. Fra xxl-l. (140-182). De går mer etter lengde enn str. De klæra er kjempe fine, og fin pris. Passer like bra til ungdom 10-18 år som til de i 20-30-årene. :)

Anonymous poster hash: a8959...fd1

Skrevet

jeg skrev kanskje litt feil når jeg skrev at hun er for stor for barneavd. Det er mer at klærne er barnslige enn at størrelsen ikke passer. WOW liker hun ikke, for mye rosa. Monki er for spesiell. Hennes er en mulighet, Lindex og Kappahl finner hun ikke noe på. Anonymous poster hash: 55209...943

Xxs-L skulle d stå. Dumme autokorreksjon...

Anonymous poster hash: a8959...fd1

Skrevet

Hvilken stil har hun, da? Jeg har en sønn på 11, og selv om han er liten av vekst kan han fint bruke noen av mine klær. Hender seg han stikker av med skijakken min når han løper til trening :)

Har dere prøvd franske eller spanske merker hvis hun synes barnetøy er for barnslig? Zara har mye fint. Massimo Dutti har kanskje noe? HM er gode på guttetøy i alle fall, vet ikke hva de har til jenter i den alderen. Bor dere nær Oslo? Vet at en venninne av min sønn handler mye på Eger og S&S.

Skrevet

Outfitters nation.

Anonymous poster hash: dffdc...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...