Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hun ammer og prater og når babyen slipper puppen, så lar hun den bare henge der glinsende og svær. Absolutt ikke travelt med å få den tilbake i bhen.. Jeg syns ikke ammepupper er fint med de svære vortene. Jeg må bare snu meg bort, men blir uvel av å se på. Jeg har ammet to barn selv, men ikke in the face på andre. Usj. Men jeg sier jo ikke noe.. Babyen er ikke liten heller og det er mange andre rundt også. Er det bare meg, eller er det normalt å flashe sånn? Anonymous poster hash: c0782...b78
pifi med tre nurk Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Folk har forskjellig forhold til kroppene sine, noen er blyge, andre er ikke det. Amming er jo det mest naturlige i erdet, selve grunnen til at kvinner har pupper!! Prøv å ikke fokuser på det! Det er en fase og hun kommer ikke til å amme sitt barn resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Er vel ikke normalt nei MEN du er den som er nest unormal synes jeg. Du virker utrolig forknytt og prippen. Anonymous poster hash: 5b5d9...a08
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Er det på et offentlig sted så er jeg enig med deg, men er det hjemme i stua så er det ikke så nøye. Anonymous poster hash: f98ca...511
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Du får dumpe henne som venninne, da. Anonymous poster hash: 1139f...d9d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Jeg har også en slik venninne (kanskje kjenner vi samme dama), men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg skal ikke påstå ammebryst er PENT, men det er vel heller ikke til for å se pent ut. Jeg synes ikke ammebryst er stygt heller. Det er bryster, som alle andre bryster, ulike i form og farge. Store, små, dvaske, faste, mørke, lyse, stripete, prikkete... Hvem bryr seg egentlig? Andre enn du, da. Anonymous poster hash: fc843...c95
rytme Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Det er litt unormalt å ikke putte puppen inn igjen når barnet er ferdig å amme. Men det er i mine øyne MER unormalt å bli uvel av å se et bryst. Så her får du bare forsøke å se en annen vei.
nurantowen Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Jeg ser begge sider, en trenger ikke å flashe når en ammer. Likevel, minsten her er kommet dit at han spiser litt, tar seg en pause og ser seg rundt, og hiver seg på puppen igjen. Jeg lar bare puppen henge ute da, jeg vet at han ikke er ferdig med å spise, og det tar bare lenger tid og hun blir bare mer urolig hvis jeg pakker bort puppen mellom hver pause. Dessuten, du trenger jo ikke å se på puppen bare fordi den er der. Møt blikket til venninna di, det er jo hun du snakker med, ikke puppen.
BareMas Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Kan du ikke bare si "tror kidn er mett, kan du pakke inn matfatet?"
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Jeg kunne helt sikkert gjort det der pga ammetåka. Ha ha, husker jeg også pumpet ut med elektrisk pumpe med folk tilstede. Nå blir jeg skikkelig flau når jeg tenker på det. Mange damer er litt i sin Hei Linda - håper du nyter sol og varme! Vi har sol, men ingen varme😄 Anonymous poster hash: 2955c...b9b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Jeg kunne helt sikkert gjort det der pga ammetåka. Ha ha, husker jeg også pumpet ut med elektrisk pumpe med folk tilstede. Nå blir jeg skikkelig flau når jeg tenker på det. Mange damer er litt i sin Hei Linda - håper du nyter sol og varme! Vi har sol, men ingen varme😄 Anonymous poster hash: 2955c...b9b Ja her skjedde noe jeg ikke skjønner noe av - er visst i ammetåka fortsatt, fem år senere... Anonymous poster hash: 2955c...b9b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Alle kjenner vel en sånn en. Jeg er helt motsatt selv og takler knapt å amme med noen tilstede, men folk er forskjellige. Prøver å ikke se på puppene til de ammende uansett... Anonymous poster hash: 9c350...476
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #13 Skrevet 29. april 2015 Når jeg sitter og ammer der det er andre lyder og bevegelser, som for eksempel kafe, så er kiden kommet i den alderen hvor hun bare må få med seg alt som skjer. Så hun slipper og tar tak hele tiden. Jeg prøver selvfølgelig å dekke til med hånden min mens hun vrenger hodet rundt for å se seg om, men det er faktisk ikke alltid jeg får det med meg jeg heller. En gang var jeg litt oppslukt i en samtale med venninna mi.Og venninna mi sa det til meg når det skjedde. "Du nå sitter du å flasher puppen her! " "Oj faen" sa jeg og dekket til mens vi lo rått over flausa. En kjekk mann ved nabobordet smilte forståelsesfullt og vennlig til meg der jeg satt som en rød tomat. jaja.. slikt skjer. og det kommer sikkert til å skje igjen. Kan ikke ta det for høytidelig. Det blir jo umulig å amme nyskjerrige små krabater da! Og jeg springer ikke byn rundt for å lete etter ammerom for ti-femten minutters amming. Anonymous poster hash: 91be3...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå