Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Ca 9 uker på vei. Er sikker på at det er magnesium mangel. Hadde symptomene på lavkarbo diett. De siste dagene har vært ubehagelig. I natt et mareritt! Hele kroppen kramper seg! Leggene, armene, halsen og magen. Samt hjerte! Magen kramper seg og hjertet kramper seg. Vondt! Hva gjør jeg? Hva mangler jeg å spise? Lege 1.mai. Anonymous poster hash: 8f7b2...959
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Får du krampe så spis litt rent salt men dra til legen !!! Anonymous poster hash: 47105...115
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Er du sikker på at du skal til lege 1. mai? Nasjonal fridag.... Anonymous poster hash: c713f...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå