Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Sønnen min på fire år er så utrolig glad i sjømat, lik sin mor der. Han har en dag i uka hvor han bestemmer middag og på fredag har han valgt blåskjell og tapas Fant en fin oppskrift på blåskjell fra min mormor som jeg har laget mange ganger før, men det er hvitvin i den. Er det sånn at all alkoholen fordamper under "kokingen", eller er det tryggere å bruke eplejuice i stedet? Anonymous poster hash: 630c8...e80
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Alkoholen damper bort under koking. Så artig med unger som liker så mye forskjellig Anonymous poster hash: d77af...751
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Tror det går greit med hvitvin. Faren min lager fondue med ost og hvitvin. Alle spiser, inkludert barn. Det blir ikke alkohol etter det blir kokt. Anonymous poster hash: c3e4d...5cd
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Tusen takk for svar Da blir det hvitvin, best sånn! Ja, jeg er veldig glad for at han liker så mye forskjellig, det var nemlig helt krise på matfronten helt til han var 2,5. Likte nesten ingenting og hylgråt bare han så en ny type mat.. Anonymous poster hash: 630c8...e80
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Så gøy med en som en så glad i mat :-) Gjorde dere noe spesielt for at det ble sånn? Min 2-åring er ikke fullt så glad i mat, nemlig. Selvom vi spiser veldig variert hver dag. Anonymous poster hash: c3255...628
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå