Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Spiste opp resten av kaloriene mine i kveld i form av rå broccoli og gulrot. Jeg er god og mett, men så måtte jeg en tur på butikken og nå ligger jeg 170 kalorier under. Nå maser den om at jeg har spist for lite og jeg er METT! Møkkadings!! 😡 Anonymous poster hash: 1bc8b...4f7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Spiste opp resten av kaloriene mine i kveld i form av rå broccoli og gulrot. Jeg er god og mett, men så måtte jeg en tur på butikken og nå ligger jeg 170 kalorier under. Nå maser den om at jeg har spist for lite og jeg er METT! Møkkadings!! 😡 Anonymous poster hash: 1bc8b...4f7 Du MÅ ikke spise opp kaloriene, altså!! Anonymous poster hash: e4cfc...df3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Spiste opp resten av kaloriene mine i kveld i form av rå broccoli og gulrot. Jeg er god og mett, men så måtte jeg en tur på butikken og nå ligger jeg 170 kalorier under. Nå maser den om at jeg har spist for lite og jeg er METT! Møkkadings!! 😡 Anonymous poster hash: 1bc8b...4f7 Du MÅ ikke spise opp kaloriene, altså!! Anonymous poster hash: e4cfc...df3 Jammen, jammen ... jeg vil ikke at den skal bli sur på meg. Jeg vil at den skal være bliiiiid 😄 Anonymous poster hash: 1bc8b...4f7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg ligger 500 under i dag. Aldri i livet om jeg dytter i meg mer, da går jeg ikke ned altså. Anonymous poster hash: 5bee6...074
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Jeg ligger 500 under i dag. Aldri i livet om jeg dytter i meg mer, da går jeg ikke ned altså. Anonymous poster hash: 5bee6...074 Hva har du spist og hvor mange kalorier skal du ha i deg på en dag? Anonymous poster hash: 1bc8b...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå