Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Herregud å mye utflod jeg har denne gangen! Plutselig kjennes det ut som jeg tisser på meg og da er det en liten dam i truseinnlegget. Her en dag rant det nedover beina mine da jeg kom ut av dusjen. I dag tidlig måtte jeg snu på vei nn i dusjen for å kaste opp og da jeg så på gulvet hadde det dannet seg en femkroning på flisene... Er dette virkelig normalt?? Er 21 uker på vei. Hadde en soppinfeksjon for over en Mnd siden, men behandlet denne. Kjenner ikke noe til kløe eller sviing nå.. Anonymous poster hash: 601c8...bde
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg var plaget med det første gang. Måtte gå med innlegg! Ikke så ille denne gangen, men det kommer av og til en slimklump når jeg er på do. Anonymous poster hash: 1adc0...60e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Jeg har også mye utflod. Ikke så mye at det lager dammer på gulvet, men nok til at jeg er konstant våt mellom beina. Har hatt det hele svangerskapet, og bruker bind. Truseinnlegg er ikke nok. Anonymous poster hash: 713f6...948
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg har også mye utflod. Ikke så mye at det lager dammer på gulvet, men nok til at jeg er konstant våt mellom beina. Har hatt det hele svangerskapet, og bruker bind. Truseinnlegg er ikke nok. Anonymous poster hash: 713f6...948 Jeg bruker truseinnlegg, men skifter hver gang jeg kjenner at det renner. Dette fører til et enormt forbruk av truseinnlegg... Grrr! I dag tidlig var det tomt og eneste jeg hadde var svære nattbind jeg brukte etter fødselen for 3 år siden.. Deilig... Anonymous poster hash: 601c8...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå