Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg er gravid igjen..! Jeg har to barn fra før av, 7 år og 4.5mnd gamle. Vi bor i en 65kvm 2 soveroms leilighet. Hvordan skal vi få plass. ? Er det noen andre i lignende situasjon? Hvordan er det å ha to så tett..?det vil bli akkurat 1 år mellom de bitte små.. jeg freaker ut. Så mange tanker... Anonymous poster hash: eb028...25e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg ville nok utforsket mulighetene for å finne meg et større sted å bo. Rett og slett. Anonymous poster hash: c3c79...78a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 http://sekstideltpafem.blogspot.no/ Denne bloggen handler om en familie på fem som bodde på seksti kvadrat mange kreative løsninger. Etterhvert fikk de kjøpt andre halvdel av huset eller noe sånt, så nå har de dobbel så stor plass da. men søk opp de gamle innleggene Ellers vil jeg bare si at der det er hjerterom, er det husrom! Vær kreativ: sett opp en lettvegg på det største soverommet, eller de voksne kan sove på stua. Et barn er en gave Anonymous poster hash: 25f4a...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå