Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Hun synger ikke særlig bedre enn middels. Hvordan skal det gå med henne med en sånn dragemamma som ikke lever i virkeligheten? Jeg gremmes... Pute-tv! Anonymous poster hash: 4d59f...e79
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Ja uff. Stakkars jente 😣 hun har nok ikke når valg stakkar😜. Galne moren😂 Anonymous poster hash: 70b46...1fe
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Ja, Gunilla er et klassisk tilfelle av null evne til å se sitt eget barn. Erika ser ikke ut som hun elsker å stå på senen akkurat. Stakkars barn.. Anonymous poster hash: 889bc...006
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Hun burde jo vært tvangsinnlagt hele damen, maken til fugleskremsel! Stakkars, stakkars barn! Snakk om å prøve å sole seg i glansen av sitt eget barn og å pushe hun til noe hun helt klart ikke er helt komfortabel med. Hun synger helt ok, verken mer eller mindre. Søt jente med et mareritt til mor som kommer til å ta knekken på henne er jeg redd. Hvor er faren oppi alt dette? Anonymous poster hash: de784...44d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Jeg lurer oppriktig på om barnevernet aldri har vært i bildet der? Ser for meg en storm av meldinger, spesielt mens seriene sendes. Dama er helt gal, og jeg syns så synd i den nydelige jenta. Så episoden igår og en kunne se at publikum reagerte: jenta har en normal stemme, men slettes ikke noe sangstemme som vil ta henne noen steder. Anonymous poster hash: 76b56...b38
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Svenske hollywoodfruer må være den beste underholdningen jeg vet om! Gunilla gjør jo hele serien med oppførselen sin. Jeg tvang samboeren til å se på i går og han lo seg fillete. Jeg holdt faktisk på å dø når hun ble sminket. Hun er kjempebrun på kroppen, men skal absolutt være helt hvit i ansiktet. Hun ser jo ut som en vampyr. Hadde nok tisset på meg om jeg hadde truffet henne sent en natt:-) Anonymous poster hash: ca0c6...e4c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Synes og veldig synd på den jenta, en nydelig jente. Men den moren er jo ikke god, og presser nok datteren sin, til å skulle bli alt hun ikke ble. Anonymous poster hash: 812e3...c0b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Svenske hollywoodfruer må være den beste underholdningen jeg vet om! Gunilla gjør jo hele serien med oppførselen sin. Jeg tvang samboeren til å se på i går og han lo seg fillete. Jeg holdt faktisk på å dø når hun ble sminket. Hun er kjempebrun på kroppen, men skal absolutt være helt hvit i ansiktet. Hun ser jo ut som en vampyr. Hadde nok tisset på meg om jeg hadde truffet henne sent en natt:-) Anonymous poster hash: ca0c6...e4c Ha ha, tenkte akkurat det samme! Syns nesten det er utrolig at hun lar dem filme henne mens hun sitter der i all sin prakt uten sminke, hun ser jo fryktelig annerledes ut enn med det tonnet sminke hun vanligvis bruker. Dama har jo null selvinnsikt. Anonymous poster hash: de784...44d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Svenske hollywoodfruer må være den beste underholdningen jeg vet om! Gunilla gjør jo hele serien med oppførselen sin. Jeg tvang samboeren til å se på i går og han lo seg fillete. Jeg holdt faktisk på å dø når hun ble sminket. Hun er kjempebrun på kroppen, men skal absolutt være helt hvit i ansiktet. Hun ser jo ut som en vampyr. Hadde nok tisset på meg om jeg hadde truffet henne sent en natt:-) Anonymous poster hash: ca0c6...e4c Ja, jeg er tildels enig, men syns aspektet rundt datteren er ekkelt å se på rett og slett. Mener hun kunne vært spart. Anonymous poster hash: 76b56...b38
Jezebel Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Jeg måtte rett og slett slutte å se på programmet. Klarte ikke å se på hva hun gjorde med det stakkars barnet uten å bli forferdelig trist. Jeg håper hun får hjelp før hun blir helt ødelagt.
MTF Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Svenske hollywoodfruer må være den beste underholdningen jeg vet om! Gunilla gjør jo hele serien med oppførselen sin. Jeg tvang samboeren til å se på i går og han lo seg fillete. Jeg holdt faktisk på å dø når hun ble sminket. Hun er kjempebrun på kroppen, men skal absolutt være helt hvit i ansiktet. Hun ser jo ut som en vampyr. Hadde nok tisset på meg om jeg hadde truffet henne sent en natt:-) Anonymous poster hash: ca0c6...e4c Ja, jeg er tildels enig, men syns aspektet rundt datteren er ekkelt å se på rett og slett. Mener hun kunne vært spart. Anonymous poster hash: 76b56...b38 Helt enig.
¤Hippie¤ Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Leste på seher at hun mener datteren er flinkere en Britney.. Og at innen fem år er hun, altså GUNILLA(!!) verdensberømt..? Vel vel 😂
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #13 Skrevet 29. april 2015 Rasende festlig at hun innbiller seg å være ca 40 også... Crazy!! Stakkars unge! Tør ikke tenke på hva som skjer den dagen jenta blir myndig.... Enten er hun en hjernevasket dørmatte, ellers så blir d "full on" med sex, drugs and rock'n'roll... Men EN ting er fakta: Gunilla blir ALDRI a-kjendisen hun innbiller seg hun skal bli! Anonymous poster hash: 993dc...8cb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #14 Skrevet 29. april 2015 Leste på seher at hun mener datteren er flinkere en Britney.. Og at innen fem år er hun, altså GUNILLA(!!) verdensberømt..? Vel vel 😂 Hun sa i gårdagens episode at datteren er bedre enn det Britney Spears og Christina Agulera (sikert feilstavet) var når de var yngre. Og hun tar absolutt feil, stakkars jente Anonymous poster hash: c1048...e3b
MMP Skrevet 29. april 2015 #15 Skrevet 29. april 2015 Håper det er ett spill for galleriet... at hun kun oppfører seg slik for å "showe" litt.... Hvis ikke er det jo tirst... selv om det nok finnes værre former for oppvekster....
mamma_bergen Skrevet 29. april 2015 #16 Skrevet 29. april 2015 Leste på seher at hun mener datteren er flinkere en Britney.. Og at innen fem år er hun, altså GUNILLA(!!) verdensberømt..? Vel vel 😂 😂😂😂 Men stakkars unge!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #17 Skrevet 29. april 2015 Huff ja, stakkars jente. Helt gjennomsnittlig stemme og havheksen Ursula til mor 🙊 Anonymous poster hash: 1cbeb...ce5
¤Hippie¤ Skrevet 29. april 2015 #18 Skrevet 29. april 2015 Leste på seher at hun mener datteren er flinkere en Britney.. Og at innen fem år er hun, altså GUNILLA(!!) verdensberømt..? Vel vel 😂Hun sa i gårdagens episode at datteren er bedre enn det Britney Spears og Christina Agulera (sikert feilstavet) var når de var yngre. Og hun tar absolutt feil, stakkars jente Anonymous poster hash: c1048...e3b Jenta er flink til å synge, men ikke SÅ flink enda. Synd Gunilla Gorilla presser henne, det går sjelden bra i lengda!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #19 Skrevet 29. april 2015 Erika er så nydelig. Tenker det hver gang jeg ser en episode. For ei nydelig jente. Håper det ordner seg for henne. (Forøvrig er det vel morsommere når hva-hun-nå-heter spiller 29 i filmen sin når det er tydelig at hun er minst 45-50, enn når Gunilla sier hun er 40) Anonymous poster hash: 5c7c1...023
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #20 Skrevet 29. april 2015 Svenske hollywoodfruer må være den beste underholdningen jeg vet om!Gunilla gjør jo hele serien med oppførselen sin. Jeg tvang samboeren til å se på i går og han lo seg fillete.Jeg holdt faktisk på å dø når hun ble sminket. Hun er kjempebrun på kroppen, men skal absolutt være helt hvit i ansiktet. Hun ser jo ut som en vampyr. Hadde nok tisset på meg om jeg hadde truffet henne sent en natt:-)Anonymous poster hash: ca0c6...e4c Ha ha, tenkte akkurat det samme! Syns nesten det er utrolig at hun lar dem filme henne mens hun sitter der i all sin prakt uten sminke, hun ser jo fryktelig annerledes ut enn med det tonnet sminke hun vanligvis bruker. Dama har jo null selvinnsikt. Anonymous poster hash: de784...44d Og hva med tennene..? De inni er ikke så fine som de hun har tatt seg råd til å fikse oppi, nei. Dessuten mangler det noen også. Anonymous poster hash: f0089...7ce
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #21 Skrevet 29. april 2015 Erika er så nydelig. Tenker det hver gang jeg ser en episode. For ei nydelig jente. Håper det ordner seg for henne. (Forøvrig er det vel morsommere når hva-hun-nå-heter spiller 29 i filmen sin når det er tydelig at hun er minst 45-50, enn når Gunilla sier hun er 40) Anonymous poster hash: 5c7c1...023 Å ja! Det reagerte jeg også på. Hvem tror hun at hun lurer liksom? For ikke å snakke om "Donald Duck" i serien med de syyyykeste leppene ever! Hvem kan faktisk se seg i speilet og tro at det ser bra ut med utflytende lepper i strl xxxl som gjør at hun knapt kan prate. Hun virker jo for så vidt som en skikkelig gold-digger også som syns det er veldig praktisk å ta i mot penger og plastiske operasjoner fra mannen (som hun skal separeres fra) men ikke vil bo med ham. Anonymous poster hash: de784...44d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #22 Skrevet 29. april 2015 Dama er 56 eller 57 år, helt sykt. Anonymous poster hash: 5d8d1...42e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #23 Skrevet 29. april 2015 Minner om heksa i Bernard og Bianca. Bilde fra http://www.images-booknode.com/book_cover/265/full/bernard-et-bianca-264554.jpg. Syng Erika..... Syyyyyng. Anonymous poster hash: 75dc6...3c8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #24 Skrevet 29. april 2015 Knis Anonymous poster hash: 75dc6...3c8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #25 Skrevet 29. april 2015 Hun er født i 1958! Men ser jo ut som 62-63.... Anonymous poster hash: 993dc...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå