Gå til innhold

Har jeg grunn til være skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor sa hun skulle hjelpe meg med å passe min datter i en liten periode på 2 mnd, men nå sier hun at jeg heller skal skaffe meg en dagmamma... Jeg og min mor har hatt denne avtalen i over 3.mnd og nå sier hun at jeg heller bør ordne meg en dagmamma. Huner ikke i arbeid heller, så hun har jo ikke noe annet å "gjøre" uansett.

Anonymous poster hash: de8a6...b71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt hun lovet deg dette for så å trekke seg.

Nå er det bare å brette opp ermene og finne en dagmamma

Anonymous poster hash: a8f48...516
Skrevet

Dumt hun lovet deg dette for så å trekke seg.

Nå er det bare å brette opp ermene og finne en dagmamma

Anonymous poster hash: a8f48...516

Ja, ser den. Men synes det er så trist med tanke på at det er besteforeldre. Huff :( 

Har aldri hatt dagmamma heller så er skeptisk. 

Anonymous poster hash: de8a6...b71

Skrevet

Klart du kan være skuffet. Men vær glad for at hun faktisk tør å si fra og ikke presser seg til noe hun ikke vil. Hun synes vel det blir for intenst og slitsomt da med småbarn fra tidlig morgen. Uansett hjelper det ikke å sutre,dersom du MÅ jobbe så MÅ du finne en annen løsning. Og det er ikke noe å sette ut. Annonser etter hjelp, la denne møte barnet noen ganger, evt pprøve ut en dag etter noen småbesøk. Innstill deg på å betale, og innstill deg på at det blir sånn. Ellers kan du utvide permisjonen, er en mulighet det også ;-)

Anonymous poster hash: 676dc...593

Skrevet

Ja, jeg synes absolutt du har grunn til å være skuffet. Jeg hadde trolig blitt både sint og lei meg også siden jeg trolig hadde planlagt ut fra avtalen mtp jobb, økonomi osv

Anonymous poster hash: e799b...8b0

Skrevet

Selvfølgelig kan du være skuffet når noen trekker seg fra en slik avtale. Men jeg vet jo ikke noe om forholdene rundt- om du spurte og hun der og da ikke klarte å si nei, om hun selv oppfattet det som mindre forpliktende (mer et "kanskje"). Jeg ville aldri spurt besteforeldre om noe slikt, er snakk om en stor forpliktelse og mye jobb og ikke bare kos når det er kanskje 8-9 timer hver dag, 5 dager i uka, i 2 mnd. Hjelper ikke ar bestemor har fri uansett. Å i det hele tatt spørre virker frekt i mine ører. Men nå aner jeg ikke hva du ba om eller forventet i utgangspunktet heller, eller om det var bestemors eget forslag.

Anonymous poster hash: 8b186...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...