Gå til innhold

H bak navnet eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for at tvillingene skal hete Hanna(h) og Sara(h). Men h bak eller ikke? Hva mener dere? Usikker på hva jeg liker best. Vi er enige om at enten får begge h bak eller så blir det ikke h bak for noen av dem. Det er for å slippe usikkerhet på hvem av dem som hadde h bak :) meninger?

 

Anonymous poster hash: 41d2a...6d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes begge navnene er finest uten h til slutt.

Skrevet

Det enkle er ofte det beste, uten h bak😊

 

Anonymous poster hash: 90166...609

Skrevet

Jeg har ei Hannah så ville beholdt H. :)

 

Anonymous poster hash: 32861...7ca

Skrevet

Siden de er to ville jeg tatt uten. selv liker jeg best Hannah og Sara.

Skrevet

Uten h.

 

Anonymous poster hash: 66bcb...b4a

Skrevet

Med H

 

Anonymous poster hash: 94be9...d27

Skrevet

Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg 😊 gir litt ekstra stil 😄

Skrevet

Uten

 

Anonymous poster hash: c4051...fa5

Skrevet

Jeg ville ikke hatt med H, jo enklere jo bedre og mindre behov for å stave navn. Veldig greit å ha et navn de fleste skriver riktig uten at man må stave det. Jeg må alltid stave både fornavn og etternavn og likevel blir minst etternavnet feil likevel...



Anonymous poster hash: eed71...28b
Skrevet

Uten... ellers blir det .. med h resten av livet. De fleste navn er finest uten h syns jeg. Unntaket er Ruth og Edith som jeg syns blir litt stusslige uten..

Skrevet

Jeg vil nok også si uten H fordi det enkle er ofte best :) også pga staving:)

 

Anonymous poster hash: cc153...13d

Skrevet

Jeg vil si Hanna og Sarah. Sara uten -h er et etternavn for meg.

 

Anonymous poster hash: 9c24d...4c2

Skrevet

Stum h? For noe tøys.

 

Anonymous poster hash: 57786...efe

Skrevet

med h



Anonymous poster hash: 9f603...dc7
Skrevet

Tenker også på Sara som etternavn, så ville enten gått for to "etternavn" som Sara og Eira/Sara og Siri, eller skrevet Hannah og Sarah.



Anonymous poster hash: 301cc...c28
Skrevet

Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg gir litt ekstra stil

 

Stil? Eh, nei. Det ser bare dumt ut, som foreldren TROR en stum bokstav tilfører stil. 

 

Anonymous poster hash: b5ef2...00e

Skrevet

 

 

Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg gir litt ekstra stil

Stil? Eh, nei. Det ser bare dumt ut, som foreldren TROR en stum bokstav tilfører stil.

 

Anonymous poster hash: b5ef2...00e

Enig
Skrevet

Med h, disse ordinære navnene blir veldig kjedelige uten.

 

Anonymous poster hash: 27271...531

Skrevet

Uten. Det uttalelses ikke uansett.

Skrevet

 

 

Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg gir litt ekstra stil

Stil? Eh, nei. Det ser bare dumt ut, som foreldren TROR en stum bokstav tilfører stil.

 

Anonymous poster hash: b5ef2...00e

 

Handler ikke om tro. Handler om hva man selv synes, og min mening er at det gir stil 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...