Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Vi har bestemt oss for at tvillingene skal hete Hanna(h) og Sara(h). Men h bak eller ikke? Hva mener dere? Usikker på hva jeg liker best. Vi er enige om at enten får begge h bak eller så blir det ikke h bak for noen av dem. Det er for å slippe usikkerhet på hvem av dem som hadde h bak meninger? Anonymous poster hash: 41d2a...6d1
Superdolly Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg synes begge navnene er finest uten h til slutt.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Det enkle er ofte det beste, uten h bak😊 Anonymous poster hash: 90166...609
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg har ei Hannah så ville beholdt H. Anonymous poster hash: 32861...7ca
Fomle84 Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Siden de er to ville jeg tatt uten. selv liker jeg best Hannah og Sara.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Uten h. Anonymous poster hash: 66bcb...b4a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Med H Anonymous poster hash: 94be9...d27
Jordbærblomst Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg 😊 gir litt ekstra stil 😄
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #11 Skrevet 28. april 2015 Uten Anonymous poster hash: c4051...fa5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Jeg ville ikke hatt med H, jo enklere jo bedre og mindre behov for å stave navn. Veldig greit å ha et navn de fleste skriver riktig uten at man må stave det. Jeg må alltid stave både fornavn og etternavn og likevel blir minst etternavnet feil likevel... Anonymous poster hash: eed71...28b
C&M&H Skrevet 28. april 2015 #13 Skrevet 28. april 2015 Uten... ellers blir det .. med h resten av livet. De fleste navn er finest uten h syns jeg. Unntaket er Ruth og Edith som jeg syns blir litt stusslige uten..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #14 Skrevet 28. april 2015 Jeg vil nok også si uten H fordi det enkle er ofte best også pga staving:) Anonymous poster hash: cc153...13d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #15 Skrevet 28. april 2015 Jeg vil si Hanna og Sarah. Sara uten -h er et etternavn for meg. Anonymous poster hash: 9c24d...4c2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #16 Skrevet 28. april 2015 Stum h? For noe tøys. Anonymous poster hash: 57786...efe
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #18 Skrevet 28. april 2015 med h Anonymous poster hash: 9f603...dc7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #19 Skrevet 28. april 2015 Tenker også på Sara som etternavn, så ville enten gått for to "etternavn" som Sara og Eira/Sara og Siri, eller skrevet Hannah og Sarah. Anonymous poster hash: 301cc...c28
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #20 Skrevet 28. april 2015 Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg gir litt ekstra stil Stil? Eh, nei. Det ser bare dumt ut, som foreldren TROR en stum bokstav tilfører stil. Anonymous poster hash: b5ef2...00e
Sint naken biltyv Skrevet 28. april 2015 #21 Skrevet 28. april 2015 Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg gir litt ekstra stil Stil? Eh, nei. Det ser bare dumt ut, som foreldren TROR en stum bokstav tilfører stil. Anonymous poster hash: b5ef2...00e Enig
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #22 Skrevet 28. april 2015 Med h, disse ordinære navnene blir veldig kjedelige uten. Anonymous poster hash: 27271...531
pifi med tre nurk Skrevet 28. april 2015 #23 Skrevet 28. april 2015 Uten. Det uttalelses ikke uansett.
Jordbærblomst Skrevet 28. april 2015 #24 Skrevet 28. april 2015 Synes det er så nydelig med H på slutten, jeg gir litt ekstra stil Stil? Eh, nei. Det ser bare dumt ut, som foreldren TROR en stum bokstav tilfører stil. Anonymous poster hash: b5ef2...00e Handler ikke om tro. Handler om hva man selv synes, og min mening er at det gir stil 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå