Gå til innhold

Skal ha mitt 3 keisersnitt, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at flere snakker om et sånn "bånd" de tar rundt magen etter ka slik at det strammer på en måte? Har ikke hatt det før, men hva kan det hjelpe for? Og når tar man det på etter operasjon?

Anonymous poster hash: 29453...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. Jeg har tatt 2 keisersnitt og aldri vært borti dette båndet. Eneste jeg kan tenke meg til er at dette er et bånd for å få livmor/mage til å trekke seg sammen raskere. Uansett vil jeg gi deg et tips etter ks som var meg gull verdt, du kjenner gjer e til det😬 press en pute eller noe mot arret hver gang du skal nyse,hoste eller reise deg opp. Det lindrer sykt!! Lykke til😃

Skrevet

Hehe ja det måtte jeg gjøre sist også! For å nyse osv er grusomt vondt!

Men var no sånn bellyband eller noe!

Hmmm

Skrevet

Jeg brukte brokkbelte/magebelte (noe ala bellybandit bare myyye rimeligere;) etter keisersnitt nr 2! Det var helt nydelig! Hjalp livmoren trekke seg sammen mye raskere, mindre smerter og fikk bedre bevegelighet!

Skrevet

Takk for tips til evt nr 3😊😄

Skrevet

Brukte hold-in-truse etter snittet. Fantastisk-lite smerter og aldri redd for de der plutselige takene om en måtte hoste/nyse.

Anonymous poster hash: e4fcf...0eb

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Om du er på kk i Bergen får du et slikt bånd av fysio.

Skrevet

Skal ta KS i Vestfold og får ikke noe slik. Har dere no link til slike bånd ? Gjerne god pris :) vil gjerne prøve dette nå, etter mye tull med de to første. Kanskje det hjelper litt. Når tar man det i bruk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...