Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Har lest at flere snakker om et sånn "bånd" de tar rundt magen etter ka slik at det strammer på en måte? Har ikke hatt det før, men hva kan det hjelpe for? Og når tar man det på etter operasjon? Anonymous poster hash: 29453...17c
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Eh.. Jeg har tatt 2 keisersnitt og aldri vært borti dette båndet. Eneste jeg kan tenke meg til er at dette er et bånd for å få livmor/mage til å trekke seg sammen raskere. Uansett vil jeg gi deg et tips etter ks som var meg gull verdt, du kjenner gjer e til det😬 press en pute eller noe mot arret hver gang du skal nyse,hoste eller reise deg opp. Det lindrer sykt!! Lykke til😃
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Hehe ja det måtte jeg gjøre sist også! For å nyse osv er grusomt vondt! Men var no sånn bellyband eller noe! Hmmm Anonymous poster hash: 29453...17c
NormaJean Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg brukte brokkbelte/magebelte (noe ala bellybandit bare myyye rimeligere;) etter keisersnitt nr 2! Det var helt nydelig! Hjalp livmoren trekke seg sammen mye raskere, mindre smerter og fikk bedre bevegelighet!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Takk for tips til evt nr 3😊😄
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Brukte hold-in-truse etter snittet. Fantastisk-lite smerter og aldri redd for de der plutselige takene om en måtte hoste/nyse. Anonymous poster hash: e4fcf...0eb
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Om du er på kk i Bergen får du et slikt bånd av fysio.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Skal ta KS i Vestfold og får ikke noe slik. Har dere no link til slike bånd ? Gjerne god pris vil gjerne prøve dette nå, etter mye tull med de to første. Kanskje det hjelper litt. Når tar man det i bruk? Anonymous poster hash: 29453...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå