Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Ikke gravid! Har jogga jevnlig de siste ukene. Er ganske overvektig, men har hatt god fremgang. Men nå er jeg konstant sliten, vondt i og under beina. I går måtte jeg avbryte jogginga pga smerter i leggen:-( Har tatt noen prøver hos lege nylig, ikke pga dette, men uansett ikke fått tilbakemeldinger på at noe er galt. Hva skjer? Anonymous poster hash: fa7fe...e22
pifi med tre nurk Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Overbelastning, senebetennelse, eller noe sånt? Jogging er bra trening, men med stor fare for feilbelastning på knær og føtter. Ikke jogg på asfalt. Prøv å sykle en periode for å unngå støtene du får i knær/hoftene når du jogger.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Ar du passet på å gi deg nok tid til restitusjon? Anonymous poster hash: d25d8...1c7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Feil kosthold? Anonymous poster hash: 85751...d65
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Jogger ikke på asfalt, det har jeg vært bevisst på. Fine skogsstier:-) Burde kanskje prøvd sykling. Har jogga 3 ggr pr uke, hadde god restituering mellom de to siste gangene. Kjentes ut som musklene var knallstive og harde. Kostholdet har også definitivt et kraftig forbedringspotensial:-/ Det er så slitsomt. Og ubehagelig. Konstant sliten i beina. Ikke hoven, bare ubehag. Takk for svar:-) må endre kostholdet mitt!!! Anonymous poster hash: fa7fe...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå