Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Ikke funnet kreft, men den var irregulær ? Derfor må jeg fjerne MER hud for å være sikker? Hva er dette-hvorfor må jeg det om ikke det er kreft.. Noen som har hatt dette ?? Og hva skjer videre? Anonymous poster hash: ae775...a21
Gjest Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 En irregulær føflekk vil som regel ikke utvikle seg til kreft , men noen ganger. Derfor mener det at flekker som får en slik betegnelse skal fjernes kirurgisk fullstendig til friskt vev. Føflekker blir ikke farlige , som et resultat av at du fjerner noen andre. Kanskje du kan ha litt høyere risiko få å utvike føflekkreft pga flere irregulære.? Dette er sakset fra et nettsted
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 En irregulær føflekk vil som regel ikke utvikle seg til kreft , men noen ganger. Derfor mener det at flekker som får en slik betegnelse skal fjernes kirurgisk fullstendig til friskt vev. Føflekker blir ikke farlige , som et resultat av at du fjerner noen andre. Kanskje du kan ha litt høyere risiko få å utvike føflekkreft pga flere irregulære.? Dette er sakset fra et nettsted Wæ, takk! Har ikke funnet now fornuftig info og fikk ikke time før om en måned ;-/ blir jo litt bekymra så klart.. Anonymous poster hash: ae775...a21
Gjest Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Skjønner det. Skal selv til en hudlege om 1 uke, og gruer meg sykt. Har en som blør, klør og gjør vondt :/
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Skjønner det. Skal selv til en hudlege om 1 uke, og gruer meg sykt. Har en som blør, klør og gjør vondt :/ Det er ikke noe særlig:( jeg hadde en som blødde bare jeg kom borti, men det var fordi den sto litt ut bare. Legen sa at hadde det vært kreft så ville ikke såret grodd.. Den jeg fjerna derimot har kun klødd litt, men blitt både større og mørkere samt ujevn over kort tid! Det går vel som oftest bra:) men denne gangen hadde jeg en dårlig følelse.. Har fjerna en før som jeg ikke merka. Denne gjorde vondt til og med m bedøvelse, var vond enda -2 uker etter .. Så mulig de skjærte vekk endel mer.. Får iallfall håpe at vi er i de tryggeste hender! Anonymous poster hash: ae775...a21
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Det får vi håpe Lykke til videre da. Takk:) detsamme! Anonymous poster hash: ae775...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå