Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg har fått time oul-time i min uke 18. Fikk nå beskjed fra helsestasjonen at jeg har fått time til neste svangerskapskontroll hos dem, som da skulle bli i min uke 28, grunnet at de ikke setter opp timer i juli. Ser at det er vanlig med en kontroll i uke 24, og en i uke 28. Mister jeg da en av de kontrollene man har krav på som gravid? Ikke meningen å virke hysterisk, men syns bareat 10 uker mellom kontrollene på dette stadiet ble veldig lenge :-) Eller er det kanskje vanlig? Vet dere eventuelt om leger setter opp svangerskapskontroller i juli? Anonymous poster hash: 6d42d...ea8
HeltAnonym Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg var gravid under sommerferie en gang og da fikk ikke jeg min første jordmortime før jeg var rundt 24-26 uker på vei grunnet ferieavvikling, denne gangen startet jeg opp med jordmortimer fra min svangerskapsuke 14 gikk bra, men litt kjipt og miste en sjekk, men du kan bestille en legetime om du føler du vil sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå