Gå til innhold

Å la barna sitte alene i bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en toåring og en femåring. I går skulle jeg hente storebror hos en venn og minsteman sov i bilen. Jeg parkerte bilen noen meter fra døra på parkeringsplass og sprang mens barnet sov i bilen. Jeg hadde nøkklene med meg, kunne se bilen hele tiden og det skulle ikke ta mer enn to minutt (jeg ville ikke in) men uansett ble jeg litt urolig og kom tilbake til bilen for å hente ham.

Hve pleier dere å gjøre i denne situasjonen? Høres jeg litt hysterisk ut?

Takk.

Anonymous poster hash: 4451c...a15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt hysterisk ja... :P

Anonymous poster hash: 2882e...92f

Skrevet

Ja du høres veldig hysterisk ut.

Anonymous poster hash: f17a4...c68

Skrevet

Ja. Har jo opplevd at mine minste sovner i bilen. Bærer en og en inn, ser ikke bilen da.

Anonymous poster hash: 47b51...e40

Skrevet

Ja litt hysterisk. Men man blir jo påvirket av å henge her inne...

Anonymous poster hash: 22801...7fe

Skrevet

Veldig hysterisk. Du har nok vært her litt for mye

Skrevet

Så lenge du kunne se bilen og alt, vil jeg si du gjerne var en smule hysterisk ja ;)

Skrevet

Nå trodde jeg noen hadde sett meg og skulle kjefte! 5-åringen og 8-åringen satt alene i bilen mens jeg sprang inn og kjøpte melk maks 40 meter unna! Ingen biler som kjører fort, vinduene åpne, de klarer å komme seg ut selv, nøklene var med meg, og jeg såg de hele tiden! Jeg er ellers ganske hysterisk av meg, men de ville ikke bli med inn og vi måtte skynde oss:p

Merker jeg blir litt hysterisk (eller paranoid er jeg vel) av å henge her inne ja😂

Anonymous poster hash: b0a19...65e

Skrevet

Nylig skulle jeg 2 ærender, mens jeg hadde min sønn på 7 mnd. med meg. Først skulle jeg inn på butikken for å handle noe småtteri (altså gå rett til varen jeg skulle ha og rett til kassen), dette tok ikke mer enn ett minutt fra jeg låste bilen. Da lot jeg guttungen sitte i bilen. Men etterpå skulle jeg inn på apoteket på senteret (lite kjøpesenter), da tok jeg han med. En må se det litt an, men hadde jeg hatt samme ærend som deg hadde jeg nok latt han bare være i bilen, ja..

Anonymous poster hash: 2aabf...1dc
Skrevet

Guri, ja. Det er rimelig hysterisk.

Skrevet

Siden jeg så hvor raskt en bil kan bli overtent, så går jeg aldri mer fra ungene mine sittende i bilen. Og dette var en bil på 3 år, så det var ikke en gammel rallarbil heller.

Hysterisk ja vel, men heller det enn å komme ut etter å bare ha vært inne ett minutt og se noe slikt med ungene mine sittende inni. :(

Anonymous poster hash: 2c873...e44
Skrevet (endret)

Jeg er som deg. Går aldri i fra. Da får jeg heller bare være hysterisk :-)

Endret av Gullunger
Skrevet

Siden jeg så hvor raskt en bil kan bli overtent, så går jeg aldri mer fra ungene mine sittende i bilen. Og dette var en bil på 3 år, så det var ikke en gammel rallarbil heller.

Hysterisk ja vel, men heller det enn å komme ut etter å bare ha vært inne ett minutt og se noe slikt med ungene mine sittende inni. :(

Anonymous poster hash: 2c873...e44

Jeg skulle ikke in, vet du. Hysterisk som jeg er, ville aldri gå fra barna mine.

Tusen takk jenter. Jeg er litt hysterisk fra før... kommer nesten aldri her til forumet.

Det var bra å høre hva dere mener. Jeg må jobbe litt med det og prøve å slappe av.

Anonymous poster hash: 4451c...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...