Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg har aldri mått vise ID når jeg henter ut for henne. Bare lurte på om hun muligens kunne forklare situasjonen om de spør. Datteren min tar tabletter for reflux. Og jeg kommer meg ingen steder. Anonymous poster hash: e49ad...566
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Her er det blitt så "strengt" at både jeg og samboer måtte skrive under på et ark at jeg får lov til å hente ut for han. Kanskje hvis du ringer apoteket og informerer dem om at det kommer en inn som skal hente for deg/henne. Anonymous poster hash: 3a38b...0dd
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 3 år Anonymous poster hash: e49ad...566
QueeenBeee Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 (endret) Regner med at dersom du skriver en fullmakt skulle det gå bra. Hva med å ringe apoteket å spørre? Apotek1 har fullmaktsskjema på nettsiden sin. Du kan jo sjekke på nettsiden til ditt apotek hva som står der. Skjemaet forteller også om hvor lenge skjemaet er gyldig. Endret 28. april 2015 av pussigskrue
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Gå inn på Mineresepter.no, der kan du legge inn fullmakt som komner opp på skjermen hos apoteket. Anonymous poster hash: 79a86...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå