Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Gynekologen sier jeg må ta tilskudd av hormoner, og det skal vi snakke om på 6-ukers kontrollen etter operasjonen. Hvordan blir de 6 ukene, kommer jeg direkte i overgangsalderen med hetetokter og det hele? Hvordan var tiden etterpå, gikk det greit? Anonymous poster hash: 8512b...810
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Ingen andre som har måttet fjerne eggstokkene? Anonymous poster hash: 8512b...810
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Jeg har ikke fjernet eggstokkene, men livmor. Kan ikke sammenlignes, men jeg har lest mye om emnet. Du vil nok havne i overgangsalderen veldig fort og må begynne på hormoner. Anonymous poster hash: 1bf51...b40
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg har bare fjernet den ene og livmoren, men før jeg gjorde det gikk jeg på medikamenter som satte meg i menopausen (Zoladex) som endometriosebehandling. Fikk aldri verken hetetokter eller nevneverdige humørsvingninger. Det jeg merket var at sexlysten ble svært redusert og slimhinnene noe tørrere. Jeg tok etter hvert østrogentilskudd (Livial), og det hjalp greit på begge deler. Og ja, effekten av medisinene kom rimelig kjapt fra jeg satte første sprøyte. Du vil antagelig oppleve det samme når eggstokkene fjernes. Lykke til med operasjonen! Jeg opplevde at formen var veldig god ganske raskt etterpå, og jeg var klar for jobb og det hele etter en drøy uke. Anonymous poster hash: f318b...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå